ik ga nu naar bed maar als ik je nog ergens mee kan helpen mag je me altijd mailen Stien verder wens ik je veel sterkte
Hoi
Dat kan ik me voorstellen wat een stress situatie dit voor jou moet zijn
Als je er op jou bedrijf een vakbond is lid of geen lid zou ik zeker dit melden en ook aan de bedrijfsarts
Bij ons in België is er ook een meldpunt voor pestgedrag (mobbing) en dat neemt men tegenwoordig heel serieus ook de ongewenste intimiteit op je werk enz…
Je zal misschien niet de enige zijn met die werkgever en misschien heeft de bedrijfarts ook al meldingen gekregen van zulk gedrag van jou werkgever
Niet blijven zitten zulk gedrag kan niet getolereerd worden
Dit kan voor jou en het hele bedrijf niet gezond zijn
Sterkte en veel succes we leven met je mee
Viviane
Lieve dames: bedankt voor jullie raadgeving: zoals ik het nu begrijp is het wie de langste adem heeft: ak maandag moet ik naar de controle arts. Daar ga ik wel mee praten.
Het is een heel aardige begripvolle arts tot nu toe dus kijken wat zij er van zegt.
ik laat het jullie weten. Bedankt voor jullie raadgevingen
stien50
Hoi
Ik wens Stien succes en ik ben er niet mee eens dat je als werknemer 9 op 10 aan het kortste eind trekt
Je moet proberen om een eind aan pestgedrag te maken
De controlearts of bedrijfarts heeft beroepsgeheim en moet ten dienste staan van de mens
Ik zou zeker dit melden aan de vakbond lid of geen lid maar ik zou dit kenbaar maken er zijn misschien nog klachten
Eendracht maak macht
Zoek desnoods nog andere kanalen op waar je dit pestgedrag in vraag kan stellen
Misschien weren de artsen wel waar je met probleem verder kan
Succes en wees positief je trekt misschien niet aan het kortste eind
Viviane
Hallo Viviane: Dank je voor je opbeurende woorden. En iedereen trouwens.
Het is gewoon wel heel moeilijk voor mij. Vooral omdat ik al niet mijzelf ben al een paar maanden.
Geestelijk kan ik dit absoluut niet gebruiken, maar je ben wat dat betreft nergens.
Als je baas de pik op je in hebt gekregen dan wordt het heel moeilijk.
Maar ik zie wel waar het schip strand. Zolang ik er niet te erg aan kapot ga zal ik me met hand en tand verzetten, maar als het te erg wordt dan moet ik toch wel aan mijn gezondheid denken.
maar allemaal bedankt,.
groetjes
stien50
Viviane ik merk aan je antwoord dat je dit probleem zelf nog niet hebt ondervonden, gelukkig maar voor je, maar wanneer een baas/bedrijf echt van je af wil, en het maakt dan niet uit of je bij een klein of heel groot bedrijf werkt, dan ga je der uit hoe dan ook.. bedrijven schuwen geen enkele laakbare methode, ik hoop echter voor Stien dat het uiteraard niet zo ver zal komen.
Stien, je zal echter alle afspraken die je gaat maken met je baas, of pz adviseur zwart op wit op papier moeten zien te krijgen ook de afspraken die je gaat maken voor je terugkeer naar de werkplek, en hoe dit zal gaan verlopen, maar we wachten eerst maar eens je gesprek met de bedrijfsarts af, weet wel dat de bedrijfsarts je alleen kan adviseren maar hij/zij kan geen druk op de baas uitoefenen in jou voordeel, dat is het vervelende wanneer je 2 petten op hebt zoals een bedrijfsarts
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?