nee kan niet omdat ik een gen heb wat niet goed is waardoor de kanker te voorschijn komt
ik kom daar ook niet daarvoor in aanmerking…ook wegens een kapot gen..
maar dat is voor mij geen reden om te roepen dat dat niet fair is..en om het een ander te misgunnen.
het leven is nou eenmaal niet fair…dat blijkt wel uit het feit dat de een wel ziek is en de ander niet..
de een nog wat exstra jaartjes kan krijgen door een chemo kuur en de ander dood gaat wegens hart falen en in een klap weg is..
dat is nou eenmaal zo…
misgun een ander niks omdat je het zelf minder goed hebt of iets niet kan krijgen.
verdikke zeg…je hebt kanker overleeft..dat is iets om dankbaar voor te zijn.
omdat wij het niet kunnen doen…betekend dat niet dat een ander het niet mag doen he…dat zou pas niet fair zijn.
ik wens jou veel kracht toe.
op zich een goede zaak denk ik
een vriend van mij had dringend een nier nodig en een vriendin van hem had de goede match…
ze gaf een nier aan hem..ondanks de risico's…
ze werd open gesneden er werd een nier uit haar lichaam gehaald…daar kleven stevige risico's aan vast waarna er ook nog complicatie's op kunnen treden…
je moet daarna nog een hele tijd herstellen omdat het toch een zware operatie is..
je bent gewoon een tijd uit de running…en ze had ook kids rondlopen…
voor het zelfde geld runde ze een eenmans bedrijf…dan staan die inkomsten ook stil…
ik vind een gepaste vergoeding daar voor wel een goede zaak …
goede daden …waar je zelf best een offer voor moet leveren mogen best beloond worden..
(wie gaan dat betalen eigenlijk die vergoeding?)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?