een vriend

• roeli

en wat denk je van haar man?????

als die dat allemaal maar toelaat………….

ze is niet bereikbaar, ze reageert niet op telefoon, voicemail, email. ze woont 20 kilometer verderop dus ik kan niet zo maar langsrijden, heb ook mijn bezigheden en werk. af en toe krijg ik een verward mailtje dat nergens op slaat, dat ze zichzelf niet is enz.

hulpverlening inschakelen? ze is meerderjarig/47 ze is verantwoordelijk voor zichzelf. haar gezin moet er iets aan doen. er vallen geen gewonden, er is geen overlast……….heel moeilijk. ik ga dat programma dinsdag maar eens bekijken.

ik mail haar de datum en tijd door………,.

• Desiree2

heeeel goed idee, maar als zij een echte goede vriendin van je is, zou ik toch proberen haar zoveel mogelijk te doen laten inzien dat ze hulp nodig heeft

• roeli

tja, wat is een goede vriendin, het komt al een poos alleen nog maar van mijn kant…….en meestal is het dan net zo als bij alle verslaafden: waar bemoei je je mee????? krijg je dan als antwoord.

• Desiree2

jaaaa dat begrijp ik best wel maar op dit moment zeg jij zelf heeft zij ze niet allemaal meer op een rijtje en ik denk dat wanneer jij een dergelijk probleem zou hebben je ook uiteindelijk blij zal zijn dat er nog iemand is die nog iets van je aantrekt, zo bedoel ik het eigenlijk, laat haar niet verzuipen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en anders ga je eens even je licht opsteken hoe er dient te worden omgegaan met mensen die er dus ernstig aan toe zijn voor wat betreft een game verslaving. Je kunt bijvoorbeeld Keith Bakker een mail sturen waarin je een en ander uit de doeken doet en vraagt of hij je zou willen adviseren, dit is zomaar een idee dat bij me opkomt

• Desiree2

www.smithandjones.nl rechts op die pagina in de blauwe kolom staat :

Hulpvragen per email vervolgens staat er het woordje “ link” daar op klikken en je kunt je vraag stellen, succes he

• ^^Jeannette^^

Helaas zitten deze mensen in een isolement en daar is moeilijk uit te komen.