goed he, ik 1 keer!
Is mijn buik-gevoel.
we zijn toch een beetje ziel-verwanten Nicole!
Ja gezellie joh, daar gaan we met oud en nieuw heen.
Ben er een aantal weken geleden geweest, was een superavond
Voorheen in Amourette in Maarssen, is ook leuk maar de fun is een stuk sjieker, beter eten, zeg maar uitstekende keuken en mooie entourage en supergroot bubbelbad.
Laten we maar eens afspreken dan, leuk
Whoehahaha, ik ga hier weer vaker prikken hier kan je tenminste lachen, Jee Nicole ik weet dat je een hoop tekort bent gekomen qua uhhhh dan hé?, maar jij naar een parenclub whoehahahaha, wat een zot ben je toch ook!!!!
Zag wel op je Hyves dat je de laatste tijd nogal in “the Mood” bent, maar ik zeik nu in mijn broek.
Ben benieuwd naar meer kanten van je die ik nog niet ontdekt heb:), je lijkt wel een Kameleon!
Lekker hé Greet om gewoon simpel bij je dierbaren en je diertjes te zijn.
Normaliter ga ik wel feesten, maar dit jaar komt mijn moeder van 86, is waarschijnlijk de laatste keer hier en misschien wel samen, het besje gaat hard achteruit, ze is zo broos en mager in haar rolstoeltje, en haar geheugen is slecht aan het worden, maar ik ga haar samen met mijn vriend en zoon een oud&nieuw vol warmte geven!
Ik weet zeker dat ik 2009 met een goed gevoel in ga!!!
Ik ben ook geen parenclub typetje, daar ben ik te hebberig voor haha, maar ik ken ook wel een aantal mensen de gaan.
Vaak ook voor het leuke uitgaan en de gezellige sfeer onderling en in de club zelf, ik zou er enorm de giechel van krijgen ik denk dat ik daar te nuchter voor ben!
Iedereen moet zelf weten wat ie doet en wil, wie ben ik om daar over te oordelen, maar mij trekt het niet aan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?