oud en nieuw

• purk

wat zijn jullie plannen met de jaarwisseling?

Ikzelf wil altijd het liefst thuis blijven, ivm vuurwerk en mijn kippen. Het schijnt nl erg leuk te zijn om rotjes vanaf de dijk in de kippenren te gooien!

Daarnaast ben ik niet zo'n visite-mens. Ik wordt het altijd wer snel zat, en wil dan weer op mijzelf zijn. Echenlijk dus hartstikke saai….

Mijn man en kinderen willen het liefst met allemaal vrienden en hun kinderen het nieuwe jaar in luiden! Ook weer te begrijpen!

Tot nu toe (gelukkig) nog geen uitnodigingen gehad ;)

• charlene

Nou wij blijven dit jaar lekker thuis heerlijk zonder vrienden en familie samen op de bank gezellig.Je kan het ook met zijn 2 en gezellig hebben.En anders moet je er weer uit ik heb er dit jaar ff geen zin an.Paul de leeuw komt we komen de avond wel door met lekkere hapjes en drankjes.En dat vuurwerk hoeft van mij niet ale beesten van pad af.Heb 2 katten die zie je dan voorlopig niet ze liggen veilig onder de tafel;.En die dikke rooie vind het wel best zo.

• Desiree2

wij zijn gewoon altijd thuis, niks geen visite en gedoe

• Swartdam

Wij zijn ook lekker gewoon thuis , behalve de kinderen wrs .

Maar ik laat mijn beestenboel niet alleen vanwege vuurwerk .

Vorig jaar een konijn geraakt , gelukkig enkel de vacht beschadigd maar dan nog .groetjes Bernadette

• Douce

De laatste paar jaar ben ik, en het bevalt me prima, gewoon thuis gebleven. Wie mijn richting uit wil komen is welkom, maar ik ben niet uit huis weg te branden.

Lekker de laatste nummers van de top 2000 beluisteren en af en toe, mits het iets leuks is, tv kijken (wat ik normaal erg weinig doe).

Wat lekkere hapjes c.q. drankjes en ik ben tevreden.

De telefoon gaat wel altijd net na twaalven, dat is wel leuk:)

Traditiegetrouw komt mijn jongste zoon (met vriendin) op 1 januari om me een Gelukkig Nieuwjaar te wensen en zorg ik voor het eten. D.w.z. op die dag allerlei lekkere hapjes, met veel vis, stokbrood etc.

Douce*D

• Douce

Heerlijk, gewoon doen en laten waar je zin in hebt!:)

Douce*D

• Babette1975

Wij hebben een aantal familieleden uitgenodigd.

We willen wat verschillende spellen bedenken om de avond gezellig door te brengen. dus geen tv die avond behalve de klok als het bijna 12 uur is.

Maar het is even afwachten of ze kunnen. Maar we wilden het een keer thuis vieren we zijn altijd weg geweest met de kerst vandaar.

• Maria

Met Kerst familie op 1 dag van de 2

En met oud en Nieuw thuis bij de kat

• Hetty

Thuis. Eerst met opa en oma's. Die gaan net voor twaalven weg. Daarna de straat op, buiten iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. Daarna belanden we met z'n allen bij iemand binnen to 's morgens vroeg.

De kinderen hangen zo'n beetje de hle dag en avond buiten op straat, om al het vuurwerk er doorheen te krijgen.

• AnneB

Lekker thuis blijven,met ons tweetjes.

Geen drukte aan mijn hoofd behalve de kittens dan;)

En het vuurwerk dat ze verderop in de wijk wel zullen afsteken.

Voor een ander niks bijzonders, voor ons heerlijk ,zo met ons tweetjes.

Precies zoals ik het al jaren wil.