Puzzle

• Hyperactief A-P

Nee deze niet Bernadette, die draait teveel met haar hoofd. Groetjes v Hyperactief:D

Swartdam schreef:

>

> Hee Hyper ,

> Ik weet niet of deze dame die haar been uren omhoog kan

> houden nu percé autistisch moet zijn :D gr Bernadette

• ~Janneke~

“Wat wij bewustzijn noemen is niets anders dan een hersendefect dat tot hersenschimmen leidt”

Pim van Lommel heeft in zijn boek Eindeloos bewustzijn een heleboel geschreven over bewustzijn, tevens een heel stuk verklaring over de kwantumfysica in relatie tot bewustzijn… daarom kan ik dat echt geen hersendefect noemen.

“Iedereen weet dat ziekte een typische mens-eigenschap is welke in de ongerepte natuur niet bestaat.”

Uhm… hier ben ik het dus ook niet mee eens. Ook in de natuur bestaan er dieren die ziek zijn.. bomen die ziek zijn… planten ziektes.

Zo zijn er eigenlijk in dit hele stuk uitspraken waar ik het niet mee eens ben en eigenlijk komt het op mij als los zand over… gewoon maar een stel uitspraken en het lukt me niet goed om me hier inhoudelijk doorheen te lezen, gewoon omdat het me tegen staat. Ik ben dan ook niet veel verder gekomen dan er luchtig overheen te kijken.

• Hyperactief A-P

Ik heb zojuist uren doorgespit op onderstaande link over de lichaamscellen ~Janneke~, en ik moet je zeggen dat hij een hoop wijsheid aanhaald aangaande de groei en vermeerdering van cellen, ik heb bij bepaalde uitspraken en zienswijzen van hem ook wel met gefronste wenkbrauwen gelezen. Maar door deze enorme lap tekst doorgespit te hebben, begrijp ik het geheel hoe hij dat bedoeld, onderbouwd etc. Ik heb met heel veel interesse onderstaande link gelezen. En ik denk jou kennende, dat als je er een keer voor gaat zitten, en zijn benadering door heb, het zeker jou interesse zal hebben. Het stuk op die link, kost je overigens wel uren, en is dusdanig opgebouwd dat het van het begin tot het eind gelezen moet worden voor het complete verband. De definitie ziek verwoord die schitterend met een paar voorbeelden. Groetjes v Hyperactief

http://www.geocities.com/proud_humility/kanker.htm