Puzzle

• serine

voor mij twee kanten op

• ~Janneke~

Tja… deze link maakt niet dat ik van mijn standpunt af ga.

Dat het schrijven en de aansturing in de hersenen kruislings gaat dat klopt… dat het je dominante hersenhelft is daardoor.. dat klopt niet.

• Sandy

Op dit moment is het bij mij net een dansmarietje. Draait niet links en niet rechts. Halve draaien dus. eerst draaide ze naar rechts, toen naar links, en toen ik ondertussen wat aan het lezen was wat iemand mij via msn typte, ging ze dus echt dansen, en waren haar pirouettes weg. Zou ze duizelig geweest zijn:?

San

• Hyperactief A-P

Ik heb nog een site voor jou die je ook wel interessant zal vinden ~Janneke~. Groetjes v Hyperactief;)

http://www.geocities.com/proud_humility/

• ~Janneke~

Nouhou… eigenlijk ben ik nog niet verder dan de inleiding gekomen en staat er me al een heleboel tegen van deze link. Dank je wel maar ik ben het eigenlijk niet met deze schrijver eens.

• Hyperactief A-P

Ik heb het eigenlijk verkeerd geschreven hierboven ~Janneke~, ik schreef de site, maar bedoel alleen deze link op die site (dus waar je uitkomt), en dan met name het stukje over de hersenen/ tegenpolen en wat men met magneten kan veroorzaken. De rest is in deze even minder belangrijk. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Wat vindt je van dat stukje over autisme ???

• Hyperactief A-P

Oh ja, en het puzzeltje hierboven zie ik zowel met de klok mee als tegen de klok in draaiend, zonder dat je daar een handeling voor hoeft te doen. Groetjes v Hyperactief :)

• ~Janneke~

Op die site kan ik echt helemaal niets vinden over hersenen en tegenpolen of autisme. Maar dat kan misschien ook aan het tijdstip liggen dat ik het nu zit te bekijken.

• Hyperactief A-P

Hoi ~Janneke~, soms heb je van die tijdstippen dat dingen door elkaar heen gaan lopen.:D Maar hier een nieuwe poging dan. Alhoewel op deze link nu de hoofdstukken aangegeven zijn van wat mij specifiek opviel, heb ik het helemaal gelezen omdat er steeds verbanden in te voorschijn komen die het geheel volgens mij begrijpelijker maken. Wat betreft van die zieke cellen, weet jij hoe dat werkt, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar jij het niet mee eens bent, of dat het ook het tijdstip was.

http://www.geocities.com/proud_humility/

Dat autisme staat in hoofdstuk 4, en hoofdstuk 5 bedoelde ik over de hersenen, waar onder andere onderstaand stukje en wat volgt interessant is:

De energie van de denkhersenen draait daarin linksom en die van de weethersenen rechtsom. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Hee Hyper ,

Ik weet niet of deze dame die haar been uren omhoog kan houden nu percé autistisch moet zijn :D gr Bernadette