voor mij twee kanten op
Op dit moment is het bij mij net een dansmarietje. Draait niet links en niet rechts. Halve draaien dus. eerst draaide ze naar rechts, toen naar links, en toen ik ondertussen wat aan het lezen was wat iemand mij via msn typte, ging ze dus echt dansen, en waren haar pirouettes weg. Zou ze duizelig geweest zijn:?
San
Ik heb het eigenlijk verkeerd geschreven hierboven ~Janneke~, ik schreef de site, maar bedoel alleen deze link op die site (dus waar je uitkomt), en dan met name het stukje over de hersenen/ tegenpolen en wat men met magneten kan veroorzaken. De rest is in deze even minder belangrijk. Groetjes v Hyperactief
P.S.: Wat vindt je van dat stukje over autisme ???
Hoi ~Janneke~, soms heb je van die tijdstippen dat dingen door elkaar heen gaan lopen. Maar hier een nieuwe poging dan. Alhoewel op deze link nu de hoofdstukken aangegeven zijn van wat mij specifiek opviel, heb ik het helemaal gelezen omdat er steeds verbanden in te voorschijn komen die het geheel volgens mij begrijpelijker maken. Wat betreft van die zieke cellen, weet jij hoe dat werkt, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar jij het niet mee eens bent, of dat het ook het tijdstip was.
http://www.geocities.com/proud_humility/
Dat autisme staat in hoofdstuk 4, en hoofdstuk 5 bedoelde ik over de hersenen, waar onder andere onderstaand stukje en wat volgt interessant is:
De energie van de denkhersenen draait daarin linksom en die van de weethersenen rechtsom. Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?