Kinderarbeid … vertel???
Hebben we het hier over een krantenwijk/folderen of vakkenvullen in de supermarkt? Aldus: ABS.
Nee ABS, hieronder heb je de EU artikelen die ik toevallig gisteravond op een ander forum uitgetypt had. De link die daaronder staat, laten meer eerder door mij uitgetypte artikelen zien. De Europesche grondwet gaat dan niet door, maar het verdrag wel, en dat verdrag is nou net een naamsverandering van die grondwet. De EU heeft in geschillen altijd het laatste woord. Democratie bestaat niet in de EU, net als Trias Politica niet bestaat. Dat laatste betekend dat alle machten in dezelfde handen zijn, en niet zoals in ons land gescheiden. De macht van het groot kapitaal dus.
Ondanks Artikel II-92, met de titel “Het verbod van kinderarbeid en de bescherming van jongeren op het werk”, wordt door middel van de Slotakte (Titel IV, artikel 32, toelichting) en de dienstenrichtlijn 94/33 in werkelijkheid het recht gegeven kinderen van 13 jaar en ouder te werk te stellen; en onder bepaalde voorwaarden ook jongere kinderen.
Met artikel II-94, de Slotakte (titel IV, Artikel 34, uitleg), en Artikel III-209, vrijwaart de EU zich van enige verplichtingen op het gebied van sociale hulp. Ondanks Artikel II-91 zal het dankzij de dienstenrichtlijn 93/ 104 uit 1993 of nieuwe versies ervan mogelijk zijn om werknemers veel langer te doen werken, tot aan maar liefst 65 uur, en zelfs meer.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=2054&t=2054
24 uurs economie Aldus: ABS.
De 24 uurs economie ben ik tegen, omdat het verenigingsleven etc. waar mensen elkaar sociaal kunnen bijpraten de nek omdraait. Daarnaast kunnen burgers maar één keer die Euro uitgeven, is een kwestie van beter plannen. Ook uit energie/ milieu en personeelskosten overwegingen ben ik tegen, die extra kosten betalen we in het product terug. Zelf heb ik nog de tijd meegemaakt dat Melk e.d. s'nachts aangeleverd werd. Dat is door middel van actiegroepen van omwonenden afgeschaft. Iedereen wil verse producten om de hoek, behalve de aalevering.
Je hebt mensen ik heb toch niets te verbergen??? Aldus: ABS.
Dat klopt die mensen heb je, maar als hun identiteit gestolen is en er criminaliteit mee gepleegd is waardoor ze van hun bed worden gelicht, dan hebben zelfs deze naïeve mensen opeens een heel andere mening… Groetjes v Hyperactief