Noodlot

• Sandy

Dat bedoel ik dus;-)

• Tries

Overigens vind ik het erg cru om te zeggen dat deze vrouw misschien wel een draak tegen haar man is geweest. Zou zomaar kunnen, maar niemand die het weet.

Wie weet hielt de man wel zo veel van haar dat hij haar bij zich wilde hebben

we zullen het nooit weten in dit leven ;)

gr Tries

• Paul

Ik bedoel eigenlijk met `de dood is onderdeel van het leven ` : dat iedereen er mee te maken heeft, of men wil of niet , want slechts weinigen zijn nog nooit op een begrafenis of crematie geweest, hetzij van familie, hetzij van vrienden/kennissen.

• Sandy

Een dierbare moeten verliezen is inderdaad een onderdeel van het leven voor velen. Doodgaan niet!

• Paul

ach, een dierbare verliezen, en doodgaan van die dierbare is hetzelfde, je zegt het alleen anders.

• purk

waarom is doodgaan geen (onder)deel van het leven?

de enige zekerheid in het leven is, dat je een keer dood gaat!

• Sandy

Nee, ik zeg compleet wat anders man. Lees nou eens wat er staat!

San

• Sandy

Das het eind Purk, dat er een eind aan komt is een feit. Tis geen onderdeel van het leven, doodgaan, zou maken dat je af en toe dood bent. Een dierbare verliezen hoort erbij, maar je eigen dood, is enkel je eigen eind, begin van wat nieuws….

• purk

on·der·deel het; o -delen deel ve geheel

geboren worden is een deel, en dood gaan ook!

als je eenmaal dood bent, heeft dit einde ook weer een begin van iets nieuws.

• Hyperactief A-P

Een dierbare leeft altijd voort, al is het alleen al in de gedachten van mensen Paul, en Sandy verwoord dat niet zo ongelukkig als jou, want doodgaan van een dierbare bestaat niet, dan heb je geen r.ee.t om die persoon gegeven en kun je niet van een dierbare spreken. Groetjes v Hyperactief