Noodlot

• Marjorie

Wat een uitermate vreemde reactie.

• Hyperactief A-P

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.:D Groetjes v Hyperactief:)

• Dikkertje Dap

van mij of van Hyper Actief?

• ria

Zou er dan toch……………………

• charlene

Nou kan er niet om lachen het is bizar breng je je iegen man weg in een rouwwagen ga je er zelf aan onder door.Triest gewoon,.

• Douce

Vind ik ook!

Douce*D

• Poek

Ik had ook een beetje een binnenpretje toen ik het las. Misschien heeft ze die man wel zijn leven lang lopen kiften. WRAAK ! ! !

• purk

nee nou ja, sorry, kan er niks aan doen!

tis ook wel ver van mijn bed hoor!

• Swartdam

Niks leuks aan de dood Paul en ik posste het niet omdat nieuwslinks plakken zo,n leuk tijdverdrijf is maar om het bizarre van het verhaal , moge dat duidelijk zijn ,groetjes Bernadette

• Sandy

De dood is geen onderdeel van het leven Paul. De dood is het einde van dit leven, en (denk ik) een deur die opent naar wat nieuws. We krijgen er op het eind allemaal mee te maken, maar hopelijk niet als een onderdeel wat in het leven hoort.

Maar goed, als vandeweek hier een jongere komt die op deze manier zijn opa en oma verliest, zal ik het hem/haar zeggen->Onderdeel van het leven….En dat die chauffeur het meemaakt, ach, risico van het vak?

Overigens vind ik het erg cru om te zeggen dat deze vrouw misschien wel een draak tegen haar man is geweest. Zou zomaar kunnen, maar niemand die het weet.

Het enige wat ik hier wel een glimlach kan opbrengen is het feit dat deze vrouw geen rouwproces hoef aan te gaan…………

San