ik heb de laatste aflevering, del 3, bijna af. Maar voor mij is het moeilijk (ADD?) om mijn consentratie erbij te houden, dus vat het ook niet helemaal. Aldus: purk.
Hoi Purk, ik wist dat jij er nog mee bezig was, en ik vindt het best knap dat je jezelf er voor interesseerd, dat moeilijk komt denk ik niet door ADD, maar door er niet voldoende massa op te hebben. Want ik begrijp dat het best pittige stof is, ikzelf heb heel veel al uit boeken waardoor er sneller puzzelstukjes op zijn plaats vallen.
Deel 2 is wel typisch, meteen na de ramp hoorde je al verhalen van ontploffingen die gehoord waren, en het pentagon, dat daar nooit een vliegtuig is gevonden. Ook het gat in de muur daar klopte niet. Of het moet een vliegtuig zonder vleugels zijn geweest. Aldus: purk.
Heel veel klopt er niet, heel veel is er niet onderzocht, heel veel is gelijk aan het oog van het publiek onttrokken. Alles wat ik er over gelezen en gezien heb wijst erop dat het pentagon bestookt is met een kruisraket, i.p.v. een vliegtuig. De beelden van het tankstation zijn meteen in beslag genomen en nooit vrijgegeven. De twee gaten waarvan de tweede binnenin het gebouw door gepantserde muren kunnen nooit beiden door een tere vliegtuigneus doorboort zijn. Daarnaast zijn er geen onderdelen gevonden, en duidt niets op een grote kerosinebrand.
Volgens mij word je nog wat aangedaan ook, wanneer je de waarheid boven tafel probeert te halen daar! Aldus: purk.
Ik ben ervan overtuigd dat wij alleen al met de strijd tegen de machtige psychiatrie in de gaten gehouden worden, maar dat mag.
Nog bedankt namens mijn pa!
Hij heeft ook altijd zijn eigen teorieën over bepaalde zaken;) Aldus: purk.
Geen dank, graag gedaan. Wat vond die ervan, of uit je dat liever niet hier ???
Overal is het een rare bende, hier ook!
Ook als je kijkt naar de medische wereld, al die farmaseutische bedrijven.
Eng!!! Aldus: purk.
Je heb de boodschap in ieder geval meegekregen, er zijn nog steeds hele legers mensen die ondanks de stapels feiten en bewijzen het naar het rijk der fabelen verwijzen. Was het maar zo, ik zou heel graag willen dat ik er gigantisch naast zat. Maar de belastingsdienst zou zeggen, leuker kunnen we het niet maken.
Groetjes v Hyperactief:)