Oproep interview geldzaken

• Hyperactief A-P

Wat betreft de cholesterolleugen, daar lenen zelfs bekenden zich voor omdat in stand te houden, hoe ver kan een mens dalen voor geld.:( Misschien kunnen ze die mevrouw eens intervieuwen, waarom ze voor geld op TV de bevolking voorliegt waardoor mensen onnodig de gevaarlijke ziekte K krijgen… Groetjes v Hyperactief

• serine

deze mag je mij even nader toelichten….

• serine

nou ja precies….daar viel ik dus over…dit heeft geen enkel ander doel dan leed vermaak.

en het liefste voor niks en gratis…

maar wel verdienen aan het blad…

wetende dat je met vrouwen praat die ieder muntje moeten omkeren en daar niks voor over hebben?

vind ik persoonlijk een grof schandaal…

tuurlijk wil zon vrouw haar verhaal doen…ze is wanhopig…en wil het onrecht wel van de daken schreeuwen….

anderen genieten daarvan en de verkoper van het blad nog het meest…want die kan zijn koelkast en tank weer vullen…

ik vind het gewoon vals en min…..en de enige die het diend zijn de makers van het blad…

• Alie

Serine , mooier kunnen ze het niet maken! ;-)

Welk nummer Linda????? Ik ben heel benieuwd!

• Hyperactief A-P

Die mening heb ik over roddelbladen ook serine, maar ze zijn toch nog steeds in de grootste oplagen te vinden in supermarkten, terwijl je intelligente bladen in een kleine oplage moet zoeken. Oftewel de makers van die bladen voldoen schijnbaar aan een grote behoefte van riooljournalistiek. Zouden mensen dat soort bladen niet kopen, dan was het zo afgelopen. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Juist Serine ,

Dat is wat ik bedoel ……. een bosje bloemen ……..Duhhhhhhh .

Lekker lezend bij de kapper , o jee tis toch wat gokverslaafdddddddd offe geld geleend en nie teruggekregen .. Wie doet dat nou zou ik NOOIT doen , het leest zo makkelijk weg .

Al dit soort artikelen of tv programma,s , waarin een huis verkocht moet worden bah , walg ik van .

Ga een dag meedraaien bij de voedselbank , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

Wat valt er dan aan toe te lichten serine ??? Ik bedoelde dat dit blad dit soort mensen eens zou kunnen intervieuwen, van wat zulk soort mensen beweegt om voor geld leugens in stand te houden. Mensen kunnen door oneerlijke berichtgeving ernstig in allerlei problemen komen… Groetjes v Hyperactief

• serine

nou dit….ik heb een stukkie gemist denk ik…

Wat betreft de cholesterolleugen,

waarom ze voor geld op TV de bevolking voorliegt waardoor mensen onnodig de gevaarlijke ziekte K krijgen…

weet gewoon effe niet waar dit over gaat…wie wat en hoe

• serine

ja precies….

dit vind ik nou eens een mooi advies aan maud…:)

draai eens een daggie mee als vrijwilligster bij een voedselbank.

• Hyperactief A-P

Je ken de reclame toch wel van cholesterol/ boter e.d. ??? Nou daarin komen hoelanger hoe meer bekende figuren in voor die zich door de industrie voor het karretje hebben laten spannen, omdat mensen dan sneller geloven dat het klopt wat ze zeggen. Geen vrouw met ballen dus in zulke gevallen.:D En wat betreft de beschrijving van die boeken en door wie etc. kun je op het A.P. prikbord vinden, net als ik net een posting aldaar neergezet heb over alweer een vrouw met ballen. Ik wilde die posting eerst hier plaatsen, maar er kwam ook een stuk in voor over kijken in medische gegevens en psychiatrische dossiers in voor. Zo zegt zij bijvoorbeeld er genoeg van te hebben om aan het maatschappelijk beeld van vrouw te moeten voldoen. Maar de link naar wat er allemaal gebeurd in de wereld was net even doorslaggevender. Ik vindt haar net zo veel lef hebben met wat zij doet als die journaliste in Rusland. Groetjes v Hyperactief