Nee Douce, ik vind dat je het heel goed ziet;-)
Het verhaal kan anoniem gedaan worden, er staat geen vergoeding tegenover. Als het een bijzonder en voor ons bruikbaar verhaal is kan dat natuurlijk tijdens een lunch besproken worden. Een bosje bloemen als bedankje. Maar er wordt helaas niet voor betaald.
Ik hoor graag van vrouwen die aan dit verzoek willen meewerken. Alvast hartelijk dank voor de reactie.
ik hoef mijn verhaal niet zo nodig te doen..maar het is wel net wat swartdan zegt…
als je zon onderwerp pakt mag er wel wat tegen overstaan…
en als je weet wat die bladen verdienen…is het schandalig als ze het niet zouden doen…en dat is mijn mening…
en als iedereen nou eens nee zou zeggen tegen het geld verdienen over andermand blauwe ruggen…dan moesten ze wel over de brug komen…anders hebben ze niks meer om hun blad mee te vullen..
en als iedereen nou eens nee zou zeggen tegen het geld verdienen over andermand blauwe ruggen…dan moesten ze wel over de brug komen…anders hebben ze niks meer om hun blad mee te vullen.. Aldus: serine.
Daar vergis je jezelf behoorlijk in serine, er zijn zat leuterverhalen in bladen verschenen waardoor nu hele generaties verziekt worden met één of ander gevaarlijk middel. Vandaag stond er een stuk in het Nederlands Dagblad over 10 tot 30 jaar korter leven door antipsychotica. Dagelijks in bladen, kranten, TV en radio de cholesterolleugen die veel mensen onnodig ziek maakt etc. Beide onderwerpen staan op het antipsychiatrieprikbord, laat ze daar maar eens over publiceren, dan dienen ze tenminste de mensheid nog. Groetjes v Hyperactief;)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?