Huishouding...........

• Desiree2

ja tuuuuuuurlijk, ik gaf maar een idee

• purk

Nou, das moeilijk zoeken hier.

Zo heb ik lopen leuren met goede kleding van mijn kids, en pas nog met een goede V-smile, zo'n TV spelcomputer, allemaal centen zat!

• Moira

is helaas een klusje waar ik over het algemeen niet zo goed in ben.

Mijn kwaliteiten zitten niet bij t poetsen en schrobben. Strijken doe ik echt zelden, ik let gewoon op op wat ik koop. Wassen en was opvouwen vind ik totaal niet erg. Stofzuig dagelijks met al dat vee hier in huis. Maar ramen lappen en uitgebreid soppen is echt niet aan mij besteed.

Geordend ben ik gelukkig wel.

Voordeel is dus als je met iemand een huis deelt die jouw mindere kwaliteiten opheft en jij de ander zijn / haar mindere kwaliteiten. Een win / win situatie dus ! :)

Groet, Moira

• Babette1975

Ik ben er ook niet echt gek op en sla wel is een weekje over.

De vaat houden we wel bij en het aanrecht ook.

Gelukkig zijn mijn man en ik wel hetzelfde wat dat betreft.

Gr Babette

• Beheerder

De huishouding doen…. BAH!!!!! wat heb ik daar een hekel aan. maar goed het moet nu eenmaal gebeuren dus werk ik mijn week af door elke dag iets te doen waarvan het afstoffen en stofzuigen wel een dagelijks ritueel is.

Ramen lappen dat gebeurd hier als ik het echt nodig acht vind het een ramp maar zo zijn er meer huishoudelijke klusjes die ik maar niks vind.

Gelukkig voor mij helpt mijn man mee en is hij niet de type van vrouw heeft alleen maar aanrecht en horizontaal recht en verder niks.