ossenstaard soep tja zie moeten ook eten, maar in de praktijk doen andere dat weer
gr Tries
Of het een vak is weet ik niet, ik zie het als onderhoud, net zoals je jezelf verzorgd heeft ook een huis verzorging nodig. Wat ik wel weet is dat ik niet graag poets, dus koop ik die verzorging, hulp in de huishouding. Die mevrouw die hier poetst vind het geweldig om te doen en ik betaal daar graag voor
Ieder zijn ding
Ik ben niet goed in de huishouding.
Heb al heel wat kleding verziekt in de was, maak alleen extra schoon als mijn schoonouders komen.
Wel is het werkblad van mijn keuken schoon, en de WC. Vooral met eten en mijn taartenbakken, wil ik alles schoon hebben.
Verders stof ik 1x in de week alleen daar waar je het ziet, en keurig overal omheen.
Ik heb er een schurfthekel aan, en verzin steeds smoezen om het uit te stellen.
Heb een berg strijk van hier tot Tokio. Gelukkig heb ik een man die niet zeurt, en zo nu en dan zelf “een beginnetje”maakt aan de strijkberg, zodat ik het weer kan overzien, en verder ga.
Ik heb mijn gezin, en daarnaast mijn werk, en mijn bedrijfje. Ik ben dan ook op zoek naar een hulp in de huishouding. Tis alleen moeilijk om een goede te vinden, want die zitten al “vol”!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?