Ik ben terug van de plastisch chirurg

  • --->zoeff<---

    oke dan …

    ik ben ff recht voor zijn raap

    kan dan over modereren gaan maar wel over / in een bericht van mij

    als janneke het puur over het modereren had weet ze ook heel goed hoe de knop reakties aan de webmaster werkt wand dan komt ze bij hun terecht en niet bij mij en jullie allemaal

    ik heb dus totaal geen zin in dit gezeik ik heb wel andere dingen aan me hoofd

    en ik kan me weinige energie wel anders gebruiken dan meerdere verschillende berichten typen over een en het zelfde ding

    janneke bedankt meis heel fijn

    maar ik plaats dus geen updates meer

    voor de geen die willen weten hoe het gaat me mail staad open ..

    zoeff

  • Sandy

    Is niet eens zo'n slecht idee Zoef. Ik denk dat je het niet WIL begrijpen.

    Nogmaals, Janneke had het niet tegen jou…..

    en ja, je hebt inderdaad wel wat anders aan je hoofd dan dit gezeur……..toch?

    San

  • alyka

    Nou die ingrepen vallen reuze mee hoor zoef, mijn moeder heeft die ingrepen ook gehad en alles goed verlopen maar moet zeggen het neemt wel heel veel tijd pijn en spanning op je huid.

  • --->zoeff<---

    ik wil het wel begrijpen ze zegt het in mijn toppik dus ook tegen mij .. dan had ze even een nieuwe moeten openen ..

  • ~Janneke~

    Nou had ik gezegd dat ik niet meer zou reageren om hierin jou topic niet verder te verpesten… maar aangezien je hier nu zelf mee doorgaat…. krijg jij van mij nog een reactie.

    Waar staat dat het om jou persoonlijk gaat :? Het is precies zoals Sandy zegt. En hierin heb ik gelijk de beheerder van deze pagina aangesproken aangezien de moderatie jou stukken iedere keer laat staan terwijl er sprake is van crossposten heeft een bericht aan de webmaster… die rechtstreeks bij de moderatie uitkomt geen enkele zin. Dus Ja ik ben naar het beheer gegaan…. en Ja ik ga door tot startpagina op het moment dat deze onrechtmatige zaak zo blijft.

    Als ik ergens een verschrikkelijke hekel aan heb is het wel vriendjespolitiek… gelijke monniken gelijke kappen.

    En zeker als jij ook een moderator bent dan zou jij ook heel goed moeten weten dat crossposten niet is toegestaan dus misschien dat je daarom zo fel reageert….. Er zijn namelijk ook andere mogelijkheden. Een linkje plaatsen naar het originele bericht… een ander bericht schrijven.

    Regels zijn regels en als die voor jou niet gelden dan gelden ze voor mij namelijk ook niet…. Of voor een ieder ander die hier op het bord schrijft niet. Moderators op een startpagina bord zijn er om de regels die startpagina heeft gemaakt te handhaven. Niet meer en niet minder.

    Als je zegt dat jij geen zin in dit gezeik hebt… snap ik niet waarom je hier nog verder op door gaat door hierop alsnog onderstaand bericht te schrijven. :?

    Nergens zeg ik dat jij geen updates meer moet of kan schrijven want een ieder is vrij hier op het bord zijn berichten te plaatsen. Daarbij moet je je alleen wel aan de regels houden zoals die voor ieder ander gelden. Als jij er dan persoonlijk voor kiest dit niet meer te doen… moet je dit niet in mijn schoenen gaan schuiven.

    —>zoeff<— schreef:

    >

    > oke dan …

    >

    > ik ben ff recht voor zijn raap

    > kan dan over modereren gaan maar wel over / in een bericht

    > van mij

    > als janneke het puur over het modereren had weet ze ook heel

    > goed hoe de knop reakties aan de webmaster werkt wand dan

    > komt ze bij hun terecht en niet bij mij en jullie allemaal

    >

    > ik heb dus totaal geen zin in dit gezeik ik heb wel andere

    > dingen aan me hoofd

    > en ik kan me weinige energie wel anders gebruiken dan

    > meerdere verschillende berichten typen over een en het zelfde

    > ding

    > janneke bedankt meis heel fijn

    > maar ik plaats dus geen updates meer

    > voor de geen die willen weten hoe het gaat me mail staad open

    > ..

    >

    > zoeff

  • Beheerder

    Heel veel sterkte toegewenst en dat alles goed gaat komen

    dikke knuffel

  • Lotje

    Ik denk dat jij beter de toppie van Zoeff over ken slaan want:

    Je kraamt er niks verzoenlink uit……

    Zoeff + gezin sterkte voor nu en zeker voor de toekomst

  • Marie

    Zoeff heel veel sterkte. En van mij mag je gewoon updates blijven plaatsen hoor.

  • greet

    hoi zoef,

    meid mij stoor je er absoluut niet mee.

    en ik vind het super wat je allemaal met ons deelt.

    en ach ik vind jij mag wel een beetje in het zonnetje gezet worden narigheid genoeg achter je.

    ik hoop dat het allemaal gaat lukken bij de plastisch chirururg.

    groetjes greet

  • Sandy

    Snapt nou echt niemand dat Janneke Zoef sterkte wenste, en vraagtekens heeft bij het moderatorteam:?

    San