Ik ben terug van de plastisch chirurg

  • Frans Rutten

    waarom heb jij er zo'n last van dan Janneke?

    ik kom nooit op die andere prikborden, dus ik ben blij met die info hier, voor mij is het dus geen crossposten.

  • Frans Rutten

    Wat ben je al ver in het traject! Ik weet nog hoe ik hier las over je eerste chemo!!!

    Sterkte meid!!!!

  • --->zoeff<---

    het gaat gewoon heel snel omdat ik gewoon weet wat ik wil en niet loop te twijvelen en je het geestelijk ook allemaal goed aan kan dan zijn de artsen ook sneller geneigd om je door te sturen naar de volgende arts

    twijvelen ze of je het aan kan of dat je zelf niet goed weet wat je wilt dan duurt het vaak langer

  • Petr@

    Zo te lezen staat je nog heel wat te wachten!

    Sterkte en succes ermee.

  • Nicole.

    Wat eens spannende tijd gaat dat worden voor je joh en wat zal het na de reconstructie weer allemaal mooi zijn. Daar doe je het tenslotte voor, alhoewel het mij geen fluit uitmaakt of iemand een borst mist of niet. Schoonheid zit nog altijd van binnen maar voor jouzelf hè? Daar doe je het tenslotte voor. Heel veel sterkte meis de komende tijd.

    Knuffffffffffffff

  • ~Janneke~

    Ik heb nergens last van maar vind het wel frappant dat er schijnbaar voor sommige mensen andere regels gelden. Dat er uitzonderingen gemaakt worden die persoonsgebonden zijn.

    Dat dit regels zijn van startpagina waar gewoon iedereen zich aan te houden heeft.

    dan zal ik even uit de huisregels citeren:

    - Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).

    en dan zal ik even van de tekst die hier aan de rechterkant citeren:

    Lees dan even onze huisregels. Je vindt ze in het blokje Priklinks hieronder.

    Zodra hier maar even een heftige discussie is dan zit de moderatie er gelijk bovenop. En terecht. Want we moeten ons in de discussie wel aan deze huisregels houden overal op startpaginaprikborden. En dan zou dat in dit geval niet gelden. :?

    Aangezien het niet de eerste keer is… valt mij dit op en zie ik dat er hier met twee maten gemeten wordt door de moderatie. Verder is een van de moderators hier ook op het peuter en kleuterbord moderator dus zou het helemaal op moeten vallen dat er sprake is van crossposten.

    Verder zal ik er geen woord meer over vuil maken in deze topic van Zoeff.

  • Frans Rutten

    Nogmaals: voor mij is het geen crossposting, want ik kom niet op die andere prikborden. Ik zal heus niet de enige zijn die alleen hier komt.

    Vind je dat ze dan iedere keer een heel nieuw bericht moet schrijven? Ik denk dat ze haar energie wel beter kan besteden.

  • Ynid

    Graag wil ik ook hier op de hoogte gehouden worden. Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is als mensen met je meeleven. Heb je er last van, reageer dan gewoon niet.

    Zoef, veel sterkte van,

    Ynid

  • --->zoeff<---

    sommige dingen worden idd door de vingers gezien

    als de mods daarvoor de reden goed achten

    het gaat niet om een griepje meis

    het gaat om een erge ziekte

    en ik weet heel goed hoe de regels zijn

    ik ben namelijk zelf morderator van een paar prikborden

    dus vertel mij niets over de regels …

    ik heb ook wel eens een bericht aan gemerkt als dusbbel geplaats

    ik kreeg toen een gepepert mailtje van de mods dat ik mij daar niet mee diende te bemoeien en dat hun wel uit maakte of ze het toestonden of niet

    en in geval van bepaalde dingen doen ze dat

    overigens zijn de berichten over me ziekte het enige wat ik cross post

    verder zul je geen dubbele dingen vinden

    ondanks dat ik op zon 8 prikborden kom

    verder zoek je het maar uit ik heb wel andere dingen om me druk over te maken dan over dit

  • Sandy

    Zoef, ik denk dat je Janneke helemaal verkeerd begrijpt. Ze valt jou niet aan, ze valt over het modereren, das net even anders. Ze heeft niet gezegd dat je een simpel griepje hebt of iets dergelijks.

    Ik ben lang beheerder geweest van een pagina, en daar mochten ook dit soort berichten niet dubbel geplaatst worden, en die regel had ik niet verzonnen, die komt vanuit startpagina. Dus zo raar is Janneke haar vraag niet.

    En natuurlijk zal er verschil gemaakt worden in verhalen die gaan over de huis tuin en keuken freubelpraat, of updaten van een ziekte. Maar het blijft crossposten, hoe je het ook wendt of keert………

    San