aanvulling op eerder geplaatst bericht

  • AgnesD

    Hoi Elvira,

    Dat komt omdat er in het verleden mensen geweest zijn die niet helemaal eerlijk waren. Maar ik vind het ook jammer dat onbekenden, andersdenkenden of mensen met een anders dan anders verhaal meteen zo argwanend bekeken worden.

    Sterkte.

    Groetjes,

    Agnes

  • Douce

    Bij mij komt “het” zonder uitzondering door leugens, ontoelaatbaar gedrag en het ontbreken van de wens om een andere visie aan te horen. Zie voor mijn bijdragen de eerdere topic. 'k Ga nu verder genieten van de zon..;)

    Gr. Douce

  • Sandy

    Sjonge….

    en dan dacht ik naïevelingen in mijn lessen te hebben……………..

    San

  • Elvira

    Dames,

    Ik prik hier ook van tijd tot tijd mee, maar ik wilde even laten weten dat de persoon die zich in deze topic voordoet als Elvira, een andere is dan ik. Bovendien mag ik hopen dat mijn nederlands beter is …

    Groetjes, Elvira

    (uit London)

  • Nicole

    Goed dat je dat zegt, alhoewel veel van onze vaste prikkers dat toch wel zullen opmerken en je ook aan je provider te herkennen bent.

  • Elvira

    Daar hoopte ik ook op Nicole, maar ik dacht bij mezelf: better safe than sorry. Zou het vervelend vinden als er misverstanden over zouden ontstaan. Zat een beetje raar te kijken toen ik ineens mijn naam wel erg vaak voorbij zag komen!!

    Groetjes, Elvira

  • Annelies

    Misschien een ander teken erachter zetten

    deed ik ook toen er 2 Anneliesen verschenen

    tot de andere Annelies haar naam veranderde op internet

  • Elvira

    Dat is misschien wel een goed idee Annelies! Even uitvogelen hoe dat moet.

    Groetjes, Elvira

  • vrouwen.pagina.nl

    Zo wij denken dat er voorlopig genoeg over dit onderwerp is gediscussierd en voor het helemaal uit de hand loopt sluiten wij dit topic.

    Met vriendelijke groet,

    Het moderator team