Wat een ongelofelijke situatie....

  • Becca

    Agnes, ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik ben geen moderator meer hier op dit prikbord.

    Dus alles wat ik zeg, komt puur van mezelf.

    IK haal in ieder geval niks weg, gewoon omdat ik geen mod meer ben hier. En nu weet ik ook weer precies waarom niet!.

    ik geef geen mening meer over deze kwestie. In ieder geval niet hier.

  • AgnesD

    Sorry, Becca.

    Groetjes,

    Agnes

  • Douce

    Exact waar het over gaat weet ik niet, maar ik begin een vermoeden te krijgen dat de belanghebbenden hier “meedoen” of iets dergelijks. Dan zou het inderdaad niet fair zijn, als dat niet zo is, zie ik geen reden om in te grijpen. Tenzij Janneke niet haar vriendin maar zichzelf zou bedoelen, en de andere partij hier ook meedoet.

    Gr. Douce

  • Desiree

    Ooww… dit gaat een hele andere kant op… :?

    Lamaazitte…

  • Douce

    Zaken zijn zaken, en geen gevoelskwesties, zelfs met vrienden. Alles zwart op wit. Doe je dat niet en het loopt verkeerd af, ben je, hoe rot het ook is, zelf verantwoordelijk voor je nalatigheid.

    Gr. Douce

  • Angelique

    Heel erg rot voor jouw vriendin, Janneke, maar wel erg naïef van haar, om zo een zakelijke relatie aan te gaan.

    Ondanks dat ze waarschijnlijk die andere vrouw/vriendin vertrouwde, had ze beter iemand kunnen zoeken buiten haar persoonlijke leven, omdat zakelijk en privé samen, zelden goed gaat.

    Nu is, behalve het zakelijke, ook de vriendschap kapot. Jammer….

    Een goede leerschool voor de volgende keer.

    Jammer van al haar moeite en haar plannen, maar dit overkomt haar niet nog eens, vermoed ik.

    Wat ik van die vrouw denk?

    Een zakenvrouw die niets of niemand, haar plannen in de weg laat staan.

    Waarschijnlijk zal die een hoop succes boeken op zakelijk gebied.

    Ja, het is een rotstreek, zoals jij het beschrijft, maar een verhaal heeft altijd 3 kanten. Dat van je vriendin, van die vrouw die haar plannen “overgenomen” heeft en de waarheid die ertussenin ligt.

  • Hetty

    En als je vriendin zich met al haar kennis en expertise terugtrekt. Heeft die andere mevrouw dan kennis en expertise genoeg om het bedrijf zelf draaiende te houden?

  • Annelies

    In het echte zakenleven heet dit

    A Gentle man, s agreement

    Wordt vaak bij de rechtbank beslist

    En vaak ook een boete

  • Esther mv Monique en Richard

    BIJ DEZE IS DIT TOPIC GESLOTEN

    Esther Moderator van Vrouwenpagina