Wat een ongelofelijke situatie....

  • vrouwen.pagina.nl

    Beste iedereen,

    Het is niet gepast, om op dit forum een verschil van mening op deze manier uit te vechten.

    De zaak ligt veel genuanceerder dan hier wordt geschetst. Laten we eerst hoor en wederhoor toepassen voordat er veroordelingen worden uitgesproken.

    Degene die helpt met de administratie en een aanvraag doet krijgt natuurlijk het contract op haar naam. Bij de organisatie, waarbij deze aanvraag wordt ingedient, moet de aanvrager en degene die het contract ondertekent een en de zelfde zijn. Dit had je vriending kunnen weten en dat valt dus “deze vrouw” niet te verwijten.

    De vriendin heeft daar zelf mee ingestemd.

    Nogmaals, het is niet gepast, om op dit forum een verschil van mening op deze manier uit te vechten.

    Laten we deze discussie hierbij stoppen.

    met vriendelijke groeten,

    Liesbet

    beheerder van vrouwen.startpagina.nl en het vrouwen.prikbord

  • Becca

    Je hebt gelijk Liesbet, ik had beter mijn mond kunnen houden.

    Het kwartje valt nu waar dit over zou kunnen gaan, en als ik gelijk heb dan ben ik het met je eens. Dan ligt de situatie veel genuanceerder en is dit een ontiegelijke flauwe manier om proberen je gelijk te halen.

    Ik zal me er verder niet meer in mengen.

    Becca

  • Da-Is

    Dat wilde ik dus ook zeggen, informeer eens bij een advocaat in hoeverre je je ergens hard voor kan maken.

    Als iets al meer dan een jaar loopt zullen er genoeg bewijzen zijn wie de initiator is lijkt mij.

  • Da-Is

    Ik heb geloof ik iets gemist, gaf mijn antwoord op de vraagstelling van Janneke en weet verder van niets.

  • maia

    Je geeft aan dat het niet gepast is,dat men er zich niet in moet mengen en tevens geeft je zelf een antwoord

    Een antwoord waaruit blijkt dat jij wel weet waarover het gaat

    sorry Liesbet dit vind ik ook niet gepast,je had je eigen mening dus ook niet moeten geven of het achter de schermen moeten regelen

    Want zowel ik als menig ander heb totaal geen idee waar over het gaat

    En dat wil ik ook graag zo houden

  • Sandy

    Juist, er wordt nietsuitgevochten Liesbeth. Dit soort gedachtes kan alleen voorvloeien waneer je overtuigd bent door iemand……

    we weten niet eens over wie Janneke het heeft, dus waar haal je dat dan vanaan???

    San

  • Petr@

    Mijn mening, zal wel kort door de bocht zijn, maar de info die jij geeft is ook maar heel summier. Vooral doordrenkt van emoties.

    De “vrouw” die nu de zaak op haar naam heeft staan is heel erg slim, heel zakelijk!

    De “vriendin” is heel naïef en te goed van vertrouwen geweest!

    Les 1 bij zaken doen: NIEMAND is te vertrouwen!

    Hoe de zaak, zoals jij het schrijft, gegaan is verdient zeker geen schoonheidsprijs.

    Maar dit is wel de realiteit ……… welcome to the real world!

  • Paul

    misschien beetje naief van je vriendin,

    Belastingaangifte e.d. laat ik door een boekhoud/juridisch kantoor doen,

    betaal je wel wat voor, maar het gebeurt dan wel discreet, en goed.

    Als je vrienden/familie/kennissen inschakeld, bestaat het risico dat

    alles op straat komt, of belangenverstrengeling ontstaat.

  • Sandy

    Les 1 bij zaken doen: NIEMAND is te vertrouwen!

    Nou als ik op die manier er al inga:?

    Ik wil iemand kunnen vertrouwen, kan dat niet, doen we geen zaken. Straks betalen ze niet, of iemand gaat er met mijn ideeen vandoor. Niks hoor, bij een klein beetje wantrouwen, gaat het hele zakelijke feestje NIET door.

    San

  • AgnesD

    Beste Liesbet, Becca,

    Janneke stelt gewoon een vraag, misschien is haar mening gekleurd - maar dat is iedere mening toch? Over elk onderwerp en in elke discussie. Iedereen heeft nu eenmaal andere ideeën en inzichten.

    Ik vind het niet gepast dat jij het hebt over het uitvechten van een mening, terwijl jij misschien de eerste bent die erover begint.

    Wees dan duidelijk en zeg dat dit een zaak is die bij jullie bekend is, en dat deze zaak niet op dit prikbord thuishoort. Nu doe je zelf precies hetzelfde: je schuift Janneke iets in haar schoenen, en geeft zelf tussen neus en lippen door ook je mening ('dat had je vriendin kunnen weten') waarbij je mijns inziens aangeeft dat regels van fatsoen en mondelinge afspraken niet gelden.

    Als je eerlijk bent, laat je deze reactie (en eventuele andere reacties) ook staan, want het kan toch niet zo zijn dat jullie op deze manier een discussie of een mening sturen. Janneke stuurt misschien een kant op, maar jullie sturen duidelijk een andere kant op. Dat is dan evenmin netjes.

    Groetjes,

    Agnes