Lakjas

  • serine

    ja die bestaan…die hebben er een soort van vollen schapensok in :D

    ik heb geen eksterogen geen wratten…peuken laat ik wel in de auto…weed mot ik niet koeien staan bij mijn buurman in de wei,

    maar ja die eelt he?……die heb ik ook niet…ik stoot mijn huid af,dus poezelig zijn ze ook niet,…en ze hebben een hekel aan kou….

    mag ik dan….op sloffen komen? je weet wel…van die leuke tijgerpoten….of beren koppen grinnik….over lelijk gesproken…nog zon product…:D

  • langelakjas1969

    Heb je die dan gedragen.

  • langelakjas1969

    Zijn afgelopen zomer toch weer mode geweest, is dat niet in vergelijking met jaren met vroeger.

  • Beheerder

    Lak-, jas, tas, schoenen, handschoenen etc nee dat is niets voor mij.

  • langelakjas1969

    langelakjas1969 schreef:

    >

    > Waarom dragen dames/vrouwen geen lakmantels/lakjassen, lange

    > Agu-jassen of lange plastic jassen meer.

    > Ze zijn helemaal uit het straat beeld verdwenen.

    Wat ik met de vraagstelling hoop te berijken, is te weten komen WAAR men zo een lakjas kan kopen.

    Ben namelijk op zoek naar zo een, voor mijn vrouw natuurlijk.

    Je hebt er verschillende, een van plastic en een van lak (bestaande uit polyuretaan). Vooral die laatste met polyuretaan daar ben ik naar op zoek.

    Vroeger kon je die jassen bijna overal kopen, nu helaas niet meer.

  • Sandy

    Ik vandeweek nog. Zonder er iets onderaan te doen, op de trein gestapt naar mijn minaar. Super erotisch…..

    .Zolang ik niet van die achterlijke plastic lelijke crocks aan hoef, vind ik het best, leggings en skinny jeans zijn geweldig, maar ik heb maat 34, eb verder moet iedereen lekker doen wat die zelf wil…….

    Waar gaat dit in godsnaam over:?:?:?

    Sandy

  • Sandy

    Sluit ik mij helemaal bij aan. Behalve die plastic spuuglelijke klompen….die staan gewoon echt niemand!!!

    San

  • Douce

    Ik vind ze helemaal……………bud….;)

    'k Liep deze zomer (wonder boven wonder) op de Birckenstocks…..die zijn helemaal “hot”. Moest even wennen aan de teenslipper, maar met dit formidabele voetbed is het helemaal fantastisch.

    Een paar met rood lak bovenwerk, en een paar met wit leer met zilver/brons en een gesp met steentjes. Staat bij sportief en gekleed, een ware ontdekking. Volgend voorjaar komen ze weer uit de kast.

    Nadeel: mijn linker-grote-teen-nagel, die al niet best was, is nu, door het douwen van mijn medemens, nog meer getraumatiseerd… Neem ik op de koop toe, zucht.

    Dubbele rode laag lak……:)

    Douce*D

  • Sandy

    Ja..die zijn vet cool geworden he?

    Vroeger waren dat echte degelijke lelijke dingen. Maar tegenwoordig, poeh hey, hartstikke leuke slippers, nog gezond voor de voeten ook. (ik vind er alleen wel een behoorlijk prijskaartje aan hangen.

    San