Lakjas

  • Moira

    Oh ja leggings ook zo eng. En skinny spijkerbroeken met je laarzen eroverheen krijg ik ook wat kriebels van !

    Maar goed, smaken verschillen gelukkig !

    Groet, Moira

  • serine

    ja en wat voor laarzen tegenwoordig….een olifanten poot is er niks bij…wij zijn weer terug in de eskimo mode

  • decency

    die Ugglies ehhhh uggies heten ze geloof ik? Geen gezicht. Jaren lang zijn er alleen maar schoenen te koop waarvan je voeten al zeer doen als je er naar kijkt en nu gaan ze ineens weer superboots en crocs verkopen….. nog ff en we gaan terug naar de hollands klompen :)

  • serine

    :D:D…uhhhhhhhhhhhhmmmm nou moet ik je stiekum bekennen….dat ik hier rond huis op het erf….

    houten klompen draag :D:D:D

  • Douce

    Crocs, heb je ooit iets vreselijkers gezien op kledinggebied??? Ik niet, maar ik kan me voorstellen dat er ambiances zijn waar er mogelijkheden zijn dit met goed fatsoen te dragen….;););)

    Kijk….gelukkig is er voor elk wat wils en kan iedereen zijn keuzes maken. 't Zal me een zorg zijn wat een ander doet, maar uiteraard heb ik, desgevraagd, wel een mening over hoe het staat. Het is n.l. nog altijd zo, dat niet iedereen hetzelfde kan dragen. Het hangt af van postuur, uitstraling, karakter en vooral ….bij welke gelegenheid draag je het;)

    Douce*D

  • serine

    dus ik hoef geen crocs aan te schaffen om bij jou op verjaardag te komen? ;):D

  • decency

    ik loop wel eens op die klompschoenen, staan vaak bij de achterdeur en als ik last van m'n rug heb, geven ze verlichting en dan draag ik ze wel eens in huis (tot ergenis van de buur maar die loopt ook geregeld op hakken door haar huis).

    Ik vind crocs zo foei lelijk, volgens mij is dat weer zo'n voorbeeld van “iedereen loopt er mee, dus het is mode en ik moet ze ook hebben” Wel hoor ik dat mensen er baat bij hebben dat ze voor de rug ook erg goed zijn, tja dan moet je een keuze maken, doe mij de klompschoen maar, die had mijn moeder vroeger ook, soms ging ze dan per ongeluk op je tenen staan…..auw! Of als ze boos was, dreigde ze er mee te gooien….. trouwma's heb ik er van overgehouden maar goed, ik heb dus wel gewone klompschoenen om ff naar de schuur of container te lopen.

  • Douce

    Nou nee, haha. Bestaan er wintercrocs? Ik ben van eind november en hoop dan…….ja je snapt het wel!! Voor de deur uitdoen, en vooral zonder eksterogen en eelt, uitsluitend met poezelige voetjes, binnenkomen. Geen peuken in de achterzak en reclame voor weedplantages bij de deur inleveren…en vooral, vergeten wat “ouwe koeien” zijn. Dan ben je op blote voeten geheel welkom, dat is toch helemaal gepland?? Als het herfst wordt of is, warm ik me aan humor.

    Douce*D

  • serine

    die klompen jaaaaaaaaaaah…mijn tante gooide er dus echt mee naar de kinderen…

    mijn moeder had chinese slippers…daar kon ze goed mee kletsen…

    gelukkig doen wij dat onze kinderen niet meer aan…en zijn de tijden veranderd.

    de enige die crocs heeft hier in huis…is een van mijn dochters…die is 8 leuk in roze…(ander merk dan…met een leuk gekleurd elastiekje)

    en dat is nou precies de goede leeftijdsgroep voor die dingen ;)

    houten klompen zijn inderdaad goed voor je rug…ontdekte ik per ongeluk…nu staat hier een hele rij klompjes…iedereen heeft hier een paar…inderdaad voor naar de schuur….of om in de tuin te spelen..werken…ofzo

  • decency

    als mijn moeder dreigde te gooien, gingen we altijd voor een raam of de tv staan….zoveel lef had ze dus niet….. oh wat hadden wij het slecht. Ik moet je zeggen dat ik er soms wel eens mee dreig als de kinderen het te bond maken…..ze kennen mijn verhalen wel van vroeger. Ik zou het niet in m'n hoofd halen om het echt te doen.