Moeder looft zoon voor kindermoord

  • decency

    Die moeder is gek of niet? Volgens mij heeft ze een heleboel draadjes los?

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2056246/__Moeder_looft_zoon_voor_kindermoord__.html?p=7,2

  • Frans Rutten

    een gevalletje van iets te veel inlevingsvermogen en goedpraterij….:(

  • Desiree2

    wat hij zelf doet mag hij zelf weten maar om zijn kinderen hierin mee te nemen vind ik niet kunnen maar die moeder van hem moet je maar ff clementie mee hebben, sommige mensen reageren heel vreemd tijdens een shock en een shock zal ze naar mijn idee hebben

  • Sandy

    Sja ik zou ook gewoon zoals ieder ander regeren en hem (zoon of niet) neerzetten als het meest walgelijke beest, tegen journalisten en buren die op de loer liggen….

    Wat ik ermee wil zeggen is dat het makkelijk oordelen is, natuurlijk zijn dit soort zaken afschuwlijk, ook voor de moeder, die hiermee een kind, en twee klein kinderen kwijt is.

    Zoals Desiree zegt, even de mevrouw de ruimte geven om adem te halen…

    San

  • Iso

    Ik kon er wel in lezen dat ze begreep dat hij de kinderen niet achter wilde laten en hoe moeilijk het moet zijn geweest om te doen wat hij deed bij zijn geliefden, maar nergens stond dat ze dat goedkeurde.

    Ik kon er ook niet op uitmaken dat ze hem daarvoor loofde.

    Iso

  • Tries

    Egoïstisch

    “Dat was natuurlijk fout van hem, en egoïstisch”, zegt zijn moeder verder. “Maar voor hem was het de enige uitweg die hij zag. Ik heb wel medelijden met Kerrie. Ik ben mijn zoon kwijt, maar ik zou nooit op die manier twee baby's willen verliezen.”

    Dus nee zijn moeder is niet gek, dis maar net hoe het wordt neer gezet.

  • purk

    Ik vind dat ze juist mooi heeft gesproken, niets loven!

    Gewoon een moeder met gevoel

  • Hyperactief A-P

    Hoi Decency, deze moeder looft helemaal niet haar zoon. Tussen de regels door lees ik dat ze begrijpt wat haar zoon heeft moeten doorstaan, dat is iets anders dan begrip hebben voor de daad. Ik ben ooit in een vroegere buurt geconfronteerd geweest met een mogelijk drama. Gelukkig is met heel veel praten en sturen het daar nooit zo ver gekomen. Maar geloof me ik hoop dat niemand zoiets op zijn of haar schouders krijgt, want op het moment dat je weet dat er zoiets speelt, komt er een hele verantwoordelijkheid van hoe hier mee om te gaan bij je te liggen. Want wat doet dit met jouzelf dan als het wel gebeurd ???

    Maar goed om een lang verhaal kort te houden, niemand maar dan ook niemand doet dit soort wanhoopsdaden vanuit rationeel denken. Vaak gaat daar een heel proces van mislukkingen aan vooraf, mislukkingen waar dan zo'n persoon op dat moment niet uit komt. En maar al te vaak zijn er signalen die helaas niet opgepakt worden, of waar mensen zich liever niet mee geconfronteerd zien. Ik heb inmiddels geleerd hier niet meer zo snel over te (voor) oordelen. Een lichaam kan men dan doden, maar de ziel leeft voort. En haat en wraak leidt tot niets, uiteindelijk vernietigt iemand daarmee zijn eigen lichaam. Groetjes v Hyperactief

  • decency

    Het was de titel van het kranten bericht uit de teleVaag :)

    Je hebt mensen die hun kind ten alle tijden blijven verdedigen en ik vind het wel leuk om te zien, wat de gedachtes van de anderen hier over zijn.

  • José

    Pff…uitstekende vader…hoe is het mogelijk en dan ook nog een moeder die “achter hem staat”…waar gaat dit heen..

    HIj heeft in ieder geval alleen aan zichzelf gedacht en zeker niet aan de kinderen of zijn ex-vrouw…