Moeder looft zoon voor kindermoord

  • Hyperactief A-P

    Inderdaad decency, het is altijd interessant om andere meningen te zien. Heb je ook de reacties van de lezers eronder gelezen ? Dat barst van de vooroordelen, terwijl zo'n mediabericht vaak een verdraaide momentopname is. Groetjes v Hyperactief :)

  • Swartdam

    Het mooie van een discussiebord/ fora Hyper is dat er verschillende meningen gelanceerd mogen en kunnen worden . Zonder dat daar een waardeoordeel aan gekoppeld behoeft te worden , groetjes Bernadette

  • Hyperactief A-P

    Hoi Bernadette, ook een waardeoordeel valt gelukkig onder een vrije meningsuiting. Daarnaast onderbouw ik het ook nog. De huidige media is nou eenmaal niet de betrouwbaarste bron van nieuwsvergaring, en daarnaast is het ook een feit dat je bij dit soort gecompliceerde situaties eigenlijk pas goed kunt oordelen als je alles van zo'n situatie weet, toevallig net nog in “De leugen regeert” gezien hoe kranten uitspraken in een geheel andere context kunnen brengen. Alleen daar kun je al een aparte discussie aan wijden. Groetjes v Hyperactief

  • decency

    We weten nooit alles van zo'n situatie, de kranten schrijven altijd graag in hun voordeel. Dat is mij wel bekend. En de verschillende meningen die vind ik juist leuk om te lezen. Iedereen heeft z'n eigen visie op de dingen in het leven. Daarom heet het ook een discussie forum anders zou het een mededelingen bord worden.

  • Hyperactief A-P

    Mee eens decency, andere denkwijzen en meningen zijn zeker interessant en kunnen zeker leerzaam zijn. Maar met bepaalde onderwerpen haal je er wel zo uit of mensen kaas van een bepaald onderwerp hebben gegeten. Zonder kwaad bestaat er geen goed. Oftewel tegenpolen blijven altijd nodig om het brein scherp te houden. Groetjes v Hyperactief

  • Tries

    Hmmm Hyper, gelukkig heb ik er geen kaas van gegeten hoop het nooit van me leven mee te maken, tis meer een kwestie van indenken denk ik, verder kijken dan alleen…..

    gr Tries

  • Hyperactief A-P

    Als je mijn vorige reactie beter gelezen had dan had je kunnen weten dat ik in mijn vorige posting in het algemeen schreef, en niet specifiek over dit onderwerp. Maar ook hier kun je jezelf nooit volledig indenken, om de doodeenvoudige reden dat een ieder zijn of haar eigen ervaringen heeft, en het ene karakter het andere niet is. Sommige mensen flippen om 3 X niets, terwijl anderen zo'n beetje alles meemaken zonder een krimp te geven. Even voor de duidelijkheid, ik wil die eerste categorie hier beslist niet mee naar beneden halen, het is maar net wat mensen op een bepaald moment kunnen verdragen, en ook dat kan met de tijd veranderen. Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Ik heb op antipsychiatrie een woedend stuk van de Vrije Universiteit Amsterdam staan over de antikwakzalververeniging, in vervolg op een eerdere verwijzing daarnaar, dan kun je zien dat zo'n universieteit deze clubjes ook niet ken.

  • Swartdam

    Maar ook hier kun je jezelf nooit volledig indenken, om de doodeenvoudige reden dat een ieder zijn of haar eigen ervaringen heeft, en het ene karakter het andere niet is. aldus Hyper ……

    Nee Hyper nie om flauw te zijn ( we kennen elkaar tenslotte al langer :D)

    Maar om even juist om op dit onderwerp in te gaan , mocht ik hier ervaringen mee hebben zal ik hoogst wrs niet in staat zijn (kindermoord) om hier objectief over mee te discusierren op een vrouwenprikbord van startpagina .

    Met andere woorden ………

    een persoon wat aan de zijlinie staat kan nooit zo denken/beleven als de persoon/dader zelf , groetjes van Bernadette

  • Tries

    Hyper zeg ik dat dan? lees even wat ik zeg……

    Een mens kan nooit voelen wat een ander voelt maar dat zeg ik ook nergens!

    ik heb het over verder door denken dan de texst wat er staat NOOIT zomaar texst voor lief nemen zou wel eens gelogen kunnen zijn…. bassie had ook een kind met een rode neus!.

    gr Tries

  • Hyperactief A-P

    Hoi Bernadette en ook voor Tries, achter die laatste zin “met andere woorden…” klopt helemaal, dat zei ik ook in andere woorden.;) Groetjes v Hyperactief:)