tanden bleken

  • leintje

    Hoi allemaal,

    Ik zit er al heel lang aan te denken om mijn tanden te laten bleken,

    zeker nu mijn bruiloft er aan zit te komen, is het mooier om op de de foto een paar wittere tanden te zien dan dat ze nu zijn.

    Nu had ik een paar producten gezien bij de drogist en van hore zeggen dat ze hielpen,

    Maar heeft iemand van jullie hier mee ervaring?

    - Pearl white (waarschijnlijk van aquafresh)

    - Vitint Whitening brush

    - Sur Plus Go White

    ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

    alvast bedankt

  • Da-Is

    Door een tandarts of instituut laten doen meisje, zelf-producten zijn helemaal niets. Calculeer wel in als je dit eenmaal gaat doen je om de paar jaar aan de beurt bent, is namelijk niet echt goed voor je glazuur.

  • --->zoeff<---

    geen ervaring maar mijn tandarts raade het ten zeerste af de tanden blijken er zwakker van te worden

  • Dikkertje Dap

    OOOOH Zeker geen zelfproducten gaan proberen.Mijn moeder is tandarts assistente geweest en die raad het ten zeerste af. In deze producten zit een soort schuurmiddel dat onherroepelijk je glazuur aantast plus het feit dat het doodgewoon niet helpt. Laat je dus informeren door je tandarts, das de beste optie.

    Groetjes………

  • Aagje73

    Ik heb het een keer bij de tandarts laten doen en ik kan niet echt zeggen dat het veel heeft geholpen.

    Ik heb ook wel eens Rembrandt tandpasta gebruikt en die vond ik net zo goed. Duurt wel even voor je resultaat ziet maar je zag wel verschil. Ik denk niet dat je het TE lang moet gebruiken maar voor een stralende lach op je bruiloftsfoto's is het misschien wel een idee.

  • Dikkertje Dap

    Hee Aagje,

    Ik heb deze tandpasta ook gebruikt. Buiten het feit dat het vreselijk dure tandpasta is, tast ook deze je glazuur aan!!!!!! Ik ben er acuut mee gestopt.

  • Paul

    niet teveel lachen op de foto`s :D

  • José

    Ja…dat heb ik er ook van mee gekregen.Het haalt vaak je bovenlaagje eraf…zeggen ze…

    Die tanden maakt toch niets uit…is toch iets wat bij je hoort…ik zou me er niet druk over maken…

  • anna.m

    Eigenlijk vind ik die hele witte tanden erg onnatuurlijk staan .

    Tegenwoordig moet alles op een rijtje (tanden )en ook nog wit voor veel mensen ,waar blijft de eigenheid? die een mens zo karakteriseert .

    Gelere tanden heb ik mij eens laten vertellen door mijn tandarts zijn veel sterker dan witte .

    En Leintje er bestaat ook nog zoiet als fotoshoppen ,na de bruiloft kun je ze zo wit maken als je maar wilt ! (vraag de fotograaf )

    In ieder geval een hele fijne trouwdag toe gewenst .

    Groet anna.m

  • Paul

    het is ge bleken dat gele tanden ook van het roken kunnen komen.