tanden bleken

  • anna.m

    ja Paul en ook van koffie, rode wijn drinken .

    Maaaaaaaaaaaaaaaaar hoe zit dat met melk drinken ? nog steeds de witte motor ?

  • Paul

    jazeker, melk is heel gezond, en als je melk te vet vind, kun je altijd halfvolle, of magere melk nemen, hoewel magere melk is minder smaakvol .

  • Aagje73

    Je hoeft het toch ook geen jaaaaaaren te gebruiken, maar alleen vlak voor je bruiloft……. Ik moet wel zeggen dat ik het toch een stuk prettiger vind als iemand een schoon en fris uitziend gebit heeft.

    Gelere tanden zijn idd sterker heb ik me ook laten vertellen.

    Ik kan trouwens niet merken dat mijn tanden er slechter uitgekomen zijn. Merk geen verschil eigenlijk.

  • miranda

    Heb zelf behoorlijk gele tanden, en had al als jong kind een gebit vol vullingen. Het komt niet van het roken of drinken, want dat doe ik beide niet. Klopt dus ook niet altijd die theorie over gele tanden zijn sterker. (Helaas voor mij dus dubbele pech)

  • Beheerder

    Ik weet niet wanneer je grote dag is maar drink tot die tijd geen of heel winig cafeine producten (koffie, thyee cola) en mocht je roken stop ermee want nicotine maakt je tanden gelig.

    En ga niet met al die aangeboden producten werken. Het is niet goed voor je tanden.

    Tanden bleken is zo wie zo niet goed het haald de glazuur weg en verzwakt je tanden.

    Ik zelf vind hagel witte tanden er heel onnatuurlijk uit zien zo ook kaars rechte tanden ( lijkt dan net op een vals gebid) . Ivoor kleurige tanden zijn mooier. Ik krijg altijd complimentjes om die van mij.

  • leintje

    Hoi Allemaal,

    Bedankt voor de reactie's

    Maar ik rook niet en drink geen koffie of frisdrank.

    Niet al mijn tanden zijn geel , sommige maar voor de helft en sommige helemaal of juist niet. Het heeft iets te maken met de kalk in mijn tanden, het is namelijk niet het bovenste laagje dat geel is, heeft de tandarst vandaag gezegt.

    Groetjes marjolein

  • Miriam

    Ik heb vrij witte tanden, rook, drink koffie ect…

    mijn gebit is zo hard, en stevig. ik heb 1 gaatje in mijn twintiger jaren gehad..

    Gebruik dagelijks al jaren een whitner tandpata en nooit geen probleem gekrgen..

    Ik denk dat het heel erg per persoon verschilt…

  • Beheerder

    Is ook zo. Ik heb in totaal 5 gaatjes gehad en sinds een jaar of 25 helemaal niks meer aan gaatjes of ander gedoe. Mijn gebid is goed gezond en stevig terwijl die van mijn man heel zwak is en er breekt makkelijk een stukje af. Van onze daochter gaat het redelijk.