bah......

  • Dikkertje Dap

    Daar is ze weer. Terwijl iedereen alweer volop in het ritme van het werk zit, mag ik er morgen weer aan geloven. Zei ik drie weken geleden nog gedag, zeg ik nu weer hallo.

    En wat schetst mijn verbazing als ik na mijn vakantie alweer pepernoten kan kopen…….. Het moet niet gekker worden!!!!!!!!!

    In ieder geval ben ik weer van de partij op het prikbord……….

  • Tries

    hihhi die liggen al een maand in de winkels ;)

    welkom terug fijn gehad?

    tries

  • decency

    Of het nog erger kan, de kerstspullen worden al in de winkels gelegd.

    Welkom terug trouwens, beetje genoten van je vakantie?

  • Dikkertje Dap

    jah,, fijn gehad. Ik woon niet samen, zo fijn dat ik er even een dikke traan om gelaten heb toen ik vanmorgen weer richting eigen stulpje ging. Maar goed, mijn lieve kater lag op me te wachten en die wil ook wat……

    En ach, een dag werken en voor je het weet zit je weer in het ritme (helaas)….

  • --->zoeff<---

    hay welkom thuis zla ik maar zeggen dan he .

    idd die pepernoten liggen der al een maandje of zo

    maar ik weiger het om ze te kopen :D

  • Desiree2

    heeey leuk hoor gezellig dat je er weer bent en VOL frisse moed weer aan het werk hahahaha ;-)

  • Paul

    nu al pepernoten in de winkel ?

    De politie zou er naar moeten kijken ! ;-)

    werk ze.

  • José

    Haha….pepernoten smaken toch altijd…wat is het probleem…

    Kerstspullen komen ook al ja…je kan er maar vroeg genoeg aan beginnen…

  • Carina

    Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Het vliegt om hè, dat is het jammere ervan.

    Wij waren dit weekend bij twee tuincentra en ik wist niet wat ik zag: verlichte kerstbomen en ballen en weet ik wat niet meer. Heb er verder maar niet naar gekeken…… :(

  • serine

    walgelijk…het maakt net dat kerst niet meer speciaal is…maar een gewoon onderdeel van de najaarscollectie…:D

    what ever ,wat klaag ik nou…ik vier zo en zo nooit kerst…ik zit met man en kids met mijn kont toch altijd op een wit strand dan…dus aan mij slijten ze ook niks.

    welkom thuis…

    goed dat je het zo leuk hebt gehad.