bah......

  • Carina

    Kont op een wit strand, ben jaloers……..

  • Paul

    nou, mischien is dit een beter idee, dan al dat zand tussen je billen. ;-)

  • Carina

    Ook goed, ik red me wel :D

  • serine

    ik kan in december geen kerstbal meer zien…die liggen vanaf augustus al in de winkel..intratuin is nu ook al druk bezig op de kerstspullen neer te zetten..hoe gek wil je het hebben?

    sinterklaas..word compleet weggevaagt…als er al wat van de sint hangt in de etalage…is dat met kerst artikelen in zijn nek…

    kerst is echt een gekte hier..

    ik ben niet gelovig dus ik heb ook niets met kerst..anders dan binnen hang of wandel dagen…uit pure verveling omdat alles dicht is en je vervolgens verplicht bij je schoonmoeder zit…om je eigen vol te vreten….want ik wed dat die zelfs een kerst taart op de kop heeft weten te tikken :D

    een gezellig famillie samen zijn…we gaan borrelen…hoor je dan…

    ik geef niks om drank en al helemaal niets om dronken mensen…

    niet dat er zoveel gedronken word in mijn omgeving maar wat moet je anders doen op zon dag?

    nee hoor…lekker even een zomer tussendoor pakken…en oud en nieuw vieren aan het strant…bij een kampvuur en wat mensen met instumenten…dansend langs het water..traditioneel gekleed in het wit…witte balonnen oplaten in plaats van een hoop geknal..

    ja oud en nieuw ook zo iets hier…gauw wat rotjes af steken en snel naar binnen rennen met je drankie want het is koud :D

    nee…kan mij dat nog wel herinneren…klappertandend in je feestjurk..want men verwacht natuurlijk wel dat je even komt kijken naar hun duurgekochte vuurwerk wat ze even de lucht in blazen…

    van dat geld…zit ik liever onder de zon…en lever dat wijntje zo in voor een cocosnoot ;)

    nee inderdaad het is een ergenis van mij…dat de kinderen niet meer lekker volledig uit kunnen zien naar sinterklaas omdat kerst overheerst,winkeliers hebben er geen respect meer voor…

  • Carina

    Waar woon jij precies Serine?

    En inderdaad, ondanks vele discussies wordt Sinterklaas toch nog steeds “gepasseerd” en dat is hartstikke jammer!

    Als consument is het enige dat je kunt doen is zo vroeg geen Kerstspullen kopen, pas een paar weken van tevoren of zo.

  • serine

    ik woon in west friesland..

    dichstbijzijnde steden zijn hoorn en enkhuizen

  • Carina

    Dus je ontvlucht de feestdagen en gaat naar een lekker warm oord, heerlijk!

    Je woont trouwens in een mooie omgeving!

  • serine

    dank je wel…ja heerlijk om met de hond te lopen langs het water….ofwel de hond meestal in het water en ik erlangs :D