Vakantie?

  • Dikkertje Dap

    Gaan er nog mensen met vakantie? Ik mag zelf pas begin september, dus nog ff doorbikkelen. Volgens mij is heel Nederland inmiddels vrij.! Als ik 's-morgens vroeg de wekker hoor rinkelen en op de weg zit, heb ik het idee dat ik de enige ben (snik)….. Voor de mensen die nog gaan of op het punt staan….. FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!

    Moos

  • Paul

    lekker rustig toch ? geen files, en straks in de vakantie ook lekker rustig, want iedereen is al geweest. :-)

  • Beheerder

    Helaas voor mij dit jaar geen vakantie. Maar heb gelukkig wel om de 2 weken 5 dagen vrij dus maak daar dan een soort mini vanaktie van.

  • decency

    Ik ben net terug maar wil je niet jaloers maken met mijn vakantie verhalen! hahahha We zijn naar Tsjechie geweest en het was weer geweldig, we gaan snel weer boeken voor volgend jaar. Lekker met eigen auto en een huisje daar kan geen vakantie in eigen land tegenop.

  • Dikkertje Dap

    Oh jeetje, ik blijf wel in eigen land (haha)……..weliswaar heel luxe huisje met alles erop en eraan.En mijn lief en ik wonen niet samen dus het is sowieso al fijn om ff drie weken samen te zijn……

  • Desiree2

    wat gezellig moos, vertel eens wat over dat luxe huisje, ik ben altijd erg geinteresseerd in luxe onderkomens voor vakanties ;-) ik ben Leeuw van dierenriem misschien zegt dat iets hahahaha

  • maria mv jennifer

    wij gaan pas met de herfst vakantie weg..

    dus is ook ff doorbikkelen ..

    volgend jaar gaan we wel weg met vakantie..

    maria

  • Annelies

    In mei op Kreta

    Was mooi, echter soms te warm

    Echter ik vind mini trips in ons eigen land ,vaak net zo fijn

    Vooral onze fietstochten door mooi Nederland

  • carla van dewaal

    hallo

    wij gaan 26 augustus.

    met onze geestelijke gehandicapte zoon van 19 jaar.

    15 dagen naar KOS

    groetjes carla

  • ellen s

    mijn man en ik hebben nu bouwvak!

    maar we blijven lekker thuis!