Vakantie?

  • serine

    zaterdag met 5 kids 1 hond en man naar de ardennen…

    2 weken kayakken mountain biken bergen beklimmen grotten bekijken enzv

    op 2 verschillende campings…de 1e week in de ene de 2e week in de ander…

    dus zat te doen…;)als we terug komen vieren wij daags daarna de verjaardag van mijn dochtertje die 4 word…en de maandag daarop gaat alles meteen weer naar school…(bijna alles….de basis school kinderen dus)

  • Desiree2

    kan ook heel duur uitpakken ;-)

  • Paul

  • Desiree2

    wat een enige vakantie voor die kids

  • Dikkertje Dap

    Hoi desiree,

    Wij zitten in een huisje van Landal in Valkenburg, naast thermen 2000. Van alle gemakken voorzien. Open haard (die we natuurlijk niet nodig hopen te hebben), bubbelbad, mini sauna. Hebben onlangs op texel ook zo'n huisje gehad en dat beviel prima. Wij zijn nogal op onze rust gesteld en het is dan absoluut een kind onvriendelijk park. Komt mooi uit, wij hebben geen kinderen. Je moet maar is kijken bij de site van Landal, ze hebben werkelijk schitterende onderkomens.

    Liefs Moos

  • Desiree2

    joh dat klinkt echt super en ja voor wat je rust betreft die heb je ook wel nodig en met van die schreeuwerds in je buurt is dat ergelijk, ik kan daar echt inkomen.

    op www.mentrum.nl bij vacatures effe kijken, staan een heleboel aanbiedingen , bijvoorbeeld die van woonbegeleider hartstikke leuke job!!!!!!!!!!!!!!!!! tis maar een tip hoor

  • Dikkertje Dap

    Dank je wel weer voor het meedenken. Ga gelijk ff kijken!!!!!!!!

  • serine

    ja ik dacht…effe heerlijk de bossen in en ze uit laten leven dat dat wel wat moest wezen voor ze…

  • viviane

    Hoi allemaal

    Wij gaan in september naar Barcelona voor 5 dagen. In mei zijn we naar Granada en Coroba geweest. Mijn man en ik zijn in de ban van citytrips

    Berlijn, Wenen,Sevilla en Krakau hebben we ook al gedaan

    Een aanrader is zeker Krakau (Polen) mooi stad veel in de buurt te zien nog betaalbaar en mensen zijn heel vriendelijk. De jongere generatie praten behoorlijk engels

    Want ook mooi is het noorden van Polen Gdanks en wat westelijker de bewegende duinen. Als je van natuur houdt en graag kampeert is het daar wel mooi

    Ook rond Krakau zuid Polen de bergstreken ook een aanrader. Warschau is geen mooie stad. Platgebombardeer WOII en een stuk oud gedeelte van de stad is terug opgebouwd

    Mij ma komt van Polen daarom weet en ken ik een beetje Polen

    Doeiii en leuk verlof

    Viviane

  • Desiree2

    dat heb je goed gezien moeders ;-)