Strijken....

  • Paul

    nou nou, kinderarbeid mag niet in Nederland hoor. :D

  • Annelies

    Niets mis mee gtreet, mijn zin sloeg meer op de spreuk iets glad strijken !:)

  • Swartdam

    Dat heet opvoeden en klaarstomen om een zelfstandige onafhankelijke volwassene te worden .Althans zo doe ik dat hier …. gr Bernadette

  • nicole

    Onbetaald Paul, da's nog erger eigenlijk :)

    Kinderen willen geld voor klusje tegenwoordig en soms krijgen ze dat ook

  • serine

    het geheim van goed strijken….

    simpel…

    dat is niet strijken…zorg voor een goede droger en vouw het meteen knap op..

    alles wat dan niet knap is…is niet geschikt voor dit gezin…

    de overhemden van de vader hier…zijn ook van een heerlijk stoffie…wat niet kreukt..

    ik heb er de pest aan….en omdat ik moeder ben en toevallig dus ook de vrouw in huis betekend dat dus niet dat dat mijn klus is …punt.

    en hecht iemand waarde aan een kleding stuk wat kreukt?….onder de trap staat de strijkplank….maar ehh blaas wel even het stof eraf :D:D

  • nicole

    Hoe doe je dat dan met kleding die van de lijn buiten komt of droog jij alleen in de droger, zomer en winter? Ik heb hier toch best wel eens iets wat gestreken moet worden als het buiten heeft gehangen, ziet er dan niet zó knap uit dat je het meteen aan kan trekken. Probeer het eerst met mijn handen te strijken maar linnen laat dat niet toch :) Heerlijke stof maar het moet echt gestreken worden.

  • Hummie

    Dat is de reden waarom ik nooit iets van linnen koop.

    Hummie :)

  • nicole

    Ik heb er niet veel van maar het is zo heerlijk koel en draag fantastisch

  • serine

    ik hang alleen dekens en lakens buiten en die dikke fleece vesten enzo…de kreuken niet en doen er lang over in de droger..en in de winter hang ik dat in de garage te drogen….(ben te lui om de auto erin te zetten….die staat gewoon voor de deur :D )

  • serine

    als linnen niet zou kreuken….zu ik het kopen…

    maar ja het kreukt zo erg…en soms krijgt zelfs een strijkbout het niet meer goed…dus nee geen linnen.