Strijken....

  • Paul

    geld opstrijken lijkt me wel leuk, maar daar ben ik ook al niet zo goed in. ;-)

  • Iso

    Laten doen …………

    Iso

  • ~Janneke~

    Mijn lief doet hier in huis altijd de strijk.

  • SPARTAAN

    Dan word het hoog tijd dat je vent er de zweep overheen haalt……….

  • Annelies

    1900 geboren

    Ben je zo oud als mijn moeder:)

  • Paul

    volgens mij is tie veeeeel ouder

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sparta_(Griekenland)#De_oudheid

  • Annelies

    Is zo Paul

    Maar bij zijn info staat het geboortejaar van mijn moeder zaliger !

    Overigens is Spartaans gedrag ,duidelijk anders, dan deze prikker:)

  • Sandy

    :D:D:D

    Je krijgt niet echt de reactie die je graag zou willen he?

    Ik strijk ook niet…aleen als het echt moet. Ik heb ook geen kerel die er een zweep over kan halen. Wel zelfstandige kids die hun eigen strijkgoed strijken;-)

    San

  • Sandy

    AAH…………:-)

    Onderontwikkelt, of je hebt je ontwikkeling niet verdaan aan huishouden…kan ook natuurlijk;-)

    San

  • Moira

    Kan dat ik ze niet ontwikkelt heb, maar na 36 jaar zou ik dan toch wel iets ontdekt hebben, als ik iets zou bezitten? ;) Oké, doe ook geen moeite om dat beetje wat ik wél heb te prikkelen om tot verdere ontplooiïng te komen.

    Ik kan ook gewoon sommige plekjes waar vuil zou kunnen liggen na jaren ontdekken en dan snap ik dus niet dat ik daar niet eerder aan gedacht heb…

    Maar optisch schoon is het bij mij dus wel. Je moet niet bovenop mijn keukenkastjes kijken, tenzij je een kudde stofnesten bij elkaar wilt zien liggen ;)

    Ik maak voor de huishoudelijke kwaliteiten dan ook graag gebruik van de diensten van een vriendin die dit soort plekjes feilloos weet te vinden en t vuil dan ook verwijderd.

    Groet, Moira