Even kijken hoor.......

  • SPARTAAN

    ………of vrouwen daadwerkelijk verstand van voetbal hebben zoals ze zelf zeggen en denken……….

    Beste dames….(en Paul;) ) wat is volgens jullie een normale nette club? Waarbij jullie zoiets hebben van……….ja dat zou zomaar mijn club kunnen zijn….

  • poppedijn

    Voetbal,nee niets voor mij.

    Wel een leuke club…27 mc luitjes bij een meeting en dan de hele wereld over zenden.Met drankjes en bbq,enz.Groetjes van zend lady Wilma,kanaal 15 stand- by. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Wij horen en storen elkaar wel weer.

  • SPARTAAN

    Aardige tekst maar begrijp er maar weinig van…………..;)

  • Carina

    Snap er ook niks van. Wat heeft lady W. nou te maken met voetbal?

    Graag ondertiteling :?

  • --->zoeff<---

    grinnik ik begrijp het dus wel allemaal ben der mee opgegroeid :D

    overiges is mijn voedbalclub P.S.V.

  • SPARTAAN

    Waarom kunnen jullie vrouwen niet gewoon een duidelijk antwoord geven? Jij bent de tweede al die ik totaal niet begrijp…..

  • Tries

    Tja mannen komen van mars ;)

    Ja ik snap het spelletje wel, zelf een paar jaar gevoetbald en zaalvoetbal

    en tja was een nette club? amateurs daar zitten nog wel een paar nette clubs bij.

    maar zelfs daar en ja ook bij de vrouwen gaat het er niet altijd even nettjes aan toe.

    Gr Tries

  • Paul

    amateurvoetbal gaat misschien nog wel, maar in het betaald voetbal zijn allang geen `nette normale` clubs meer.

  • inba

    Ik vond Sparta altijd wel een gezellig sfeertje hebben ;) net als het vroegere SVV.

  • Swartdam

    Poppedijn zat wrs in een verkeerde uitzending zij heeft het over 27 mc bakkies en meetings over de gehele wereld :D .

    Voetbal heb ik weinig mee , komt wrs omdat er naar mijns inziens te veel gerel om heen is ,dat vergaloppeerd het echte spel ,gr Bernadette