Even kijken hoor.......

  • Kaat

    Ik hou meer van voetbal dan mijn vriend :D is ook weereens wat anders he.

    En ja, ik ken de spelregels en ja, ik heb hekel aan het geweld rondom, onwijs zonde.

    En mijn cluppie is AZ die het bagger hebben gedaan overigens.

    Oh ja, ik vind van Gaal toch top!

  • decency

    Volgens mij is er in alle voetbal clubs wel wat. Wat dat betreft zijn alle ongeregeldheden van de clubs vergeten op het moment dat het Nederlands 11talf moet spelen, dan is het ineens… het WIJ gevoel.

  • SPARTAAN

    Kijk hehe eindelijk iemand met verstand van voetbal…………….jij bent door naar de volgende ronde:D

    En de rest is tot nu toe gedegradeerd……..

  • inba

    Hoho….stop! Dat ik het er vroeger een gezellig sfeertje vond wil nog niet zeggen dat ik zoveel verstand van voetballen heb :D:D

  • Moira

    Ik heb totaly niks met voetbal, alleen de EK's en WK's kijk ik. Ik ben dus een echte vrouw zonder verstand van voetballen, maar wél in bezit van het ultieme ‘oranjegevoel’.

    Mijn oranje wup staat al klaar ;)

    Groet, Moira

  • SPARTAAN

    Jezus ik heb zo,n hekel aan mensen als jou……..carnavalsvolk noem ik dat meedoen met iets om het meedoen en om er bij te horen.

    Vrouwen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn (het dienen van de man en het huishouden).

  • Swartdam

    Opende je deze topic om juist dat te gaan vertellen Spartaan of zocht je een aanleiding ervoor om voor ons de mening te bevestigen van supporters van voetbal clubs ……

  • ~Janneke~

    Tikkie hooligan gedrag hier….

  • SPARTAAN

    Nee hoor wilde gewoon weten wat voor voetbalclub jullie zouden kiezen, dat ik daarnaast ook hierover mijn mening geef doet er verder niet toe. Aangesproken?

  • ~Janneke~

    De D2 van ons plaatselijke voetbalcluppie…. die zijn het beste elftal in mijn ogen en weer kampioen geworden… ;)

    Een nette club met een groep fanatieke ouders/supporters als wij onze kinderen aanmoedigen…