Een vrouw zoals jij en ik

  • Swartdam

    Ze is een vrouw zoals jij en ik , 42 jaar oud . Ze heeft zeven kinderen gekregen , waarvan er een stierf ,haar oudste kind ligt in het ziekenhuis .

    Tot nu kan dit verhaal het verhaalvan jou en mij zijn , maar het is een verhaal uit een horror film .

    24 jaar heeft zij geen daglicht mogen zien , de vader van haar kinderen ……was ook haar vader . Amstetten is op de kaart bekend geworden .

    De vrouw ….. hoe zal haar wereld er verder uit gaan zien gr Bernadette

  • Annelies

    ik zag het net

    vreselijk

  • Tries

    Te verschikkelijk voor woorden en niemand die heeft ingegrepen die moeder moet er inelk geval iets van gemerkt hebben dan wel niet meedeplichtig

    en dan die kindertjes nog nooit buiten geweest andere mensen gezien laat staan scholing wat moet er van deze mensen ooit komen

    VERSCHIKKELIJK!

    Tries

  • Carina

    Hoe ziek kun je zijn :(

  • Paul

    heel bizar, ook dat de omgeving niks wist, ze moesten toch eten en drinken ook ?

  • jopie

    Afschuwlijk en ook onbegrijpelijk dan iemand zoiets kan doen,en dat niemand daar iets van heeft gemerkt.

  • Desiree2

    ik ben met stomheid geslagen, zoiets had ik niet kunnen bedenken en ook niet hoe haar wereld er nu zal gaan uitzien

  • mas

    onbegrijpelijk, wat zijn mijn problemen dan ineens weer klein….Ik vraag me altijd af, hoe kan zo'n monster nu zo zijn geworden? dit was toch ook eens een lief klein manneke, of niet? doodeng, want WAAROM doet iemand zoiets????hoe kan dat nou????

    mas

  • Annelies

    zo,n man is een zieke geest

    prof frenken behandelt incestplegers

    Ik heb daar veel over gelezen, hoe zoiets ontstaat

  • Petr@

    Waarom iemand zoiets doet? Omdat hij een behoorlijke tik in zijn zender heeft! Zal je zien dat zo'n figuur nu “behandeling” gaat krijgen :? Wat mij betreft: dat figuur gelijk “opruimen”. Geen seconde aandacht meer aan schenken.

    De slachtoffers van dat monster moeten nu hulp en zorg krijgen! Daar moet alle energie ingestoken worden!