Een vrouw zoals jij en ik

  • Sandy

    ………………………….

    :-(

  • Beheerder

    Ik vraag me af hoe het komt dat niemand het al eerder ontdekt heeft.

    Er moet toch eten de kelder in, en nieuwe kleding en hoe wast men de kleren en ruik je de kooklucht dan niet?

    Ik weet het niet. Wat isk wel weet is dat de vader behoorlijk gestoord is. En de moeder waarschijnlijk met oog kleppen op rond gelopen heeft.

  • greet

    het is net een film maar dan wel een enorme horor.

    hoe bestaat zoiets je kan het je gewoon niet voorstellen.

    die vader sluit hem nu op en laten zitten geen aandacht meer aan schenken.

    echt zulke mensen halen het slechtste in mij boven.

    er lopen meer gekken buiten als dat er opgesloten zitten.

    groetjes greet

  • anna.m

    Zo is dat Greet

    Gekken vind je overal ZELFS in gestichten !

  • Annelies

    Overigens vind ik , dat de slachtoffers veel meer aandacht en begeleiding moeten krijgen!

    Zij hebben vaak , levenslang !

  • Beheerder

    dat is ook zo maar het is toch meestal de dader die beter behandeld wordt. :?

  • Paul

    inderdaad : deze vrouw zal ook wel aangehouden worden voor mishandeling :-(

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3904374/_Vrouw_mept_overvaller_zaak_uit__.html

  • Petr@

    Ach, hij wordt al psychiatrisch bijgestaan :(

    WAT valt er aan zo'n monster nog te “behandelen”? :?

    “Drie kinderen, van 5, 18 en 19, hadden tot voor kort nooit zonlicht gezien. Alle familieleden, inclusief de vader, worden psychiatrisch bijgestaan.”

    bron: http://www.nu.nl/news/1547415/21/DNA-tests_bevestigen_vaderschap_Fritzl_%28video%29.html

  • Swartdam

    Tja , ik lees enkel dat hij psychiatrish word bijgestaan …… daar kun je vele kanten mee op .Ik interpreteer het zo dat ze hem nauwlettend in de gaten houden of dit monster geen zelfmoord zal plegen want dat zou wel de makkelijkste weg zijn . Deze man schijnt tot nu toe geen wroeging te hebben dat versterkt mijn indruk van “mijn idee ”over psychiatrische behandeling enkelmaar ,gr Bernadette

  • Petr@

    Je kan er inderdaad alle kanten mee op. Maar wat zou het als dat monster zichzelf van kant maakt? Vind je dat “zoiets” de gemeenschap nog jaren geld moet gaan kosten aan rechtzaken, gevangenisstraf etc.?

    Wat mij betreft: Opgeruimd staat netjes!

    Liever aandacht en zorg aan de slachtoffers besteden!