Het huwelijk van ......

  • Swartdam

    Het huwelijk van Maris en Frans lijkt een mediahype te worden , je hoort en ziet niets anders in de media .

    Op zich ben ik geen Frans fan ,misschien dat dat het is dat ik er weing van begrijp . Het Brabantse lieflijke dorpje word op de dag dat het huwelijk afgesloten word geheel hermetisch afgesloten , de hotelkamers zitten vol geboekt en de media bied veel geld voor een plaatje al moeten ze dat schieten in een terplekke gehuurde boom . Een verbaasde glimlach dat is mijn reactie eerlijk gezegd . Al hoewel ik eerlijk gezegd stom en stom verbaasd ben dat het huwelijk een kerkelijke inzegening heeft . Een Katholieke nog wel . Tijden veranderen schijnbaar ,het paar heeft immers drie kinderen en woont samen ….. is de paus niet opde hoogte van deze dwaling .

    Ik hou van romantiek ,ik hou van een ongelofelijke lekkere bruidstaart ,ik gun het duo de dag van hun leven .

    Alleen ik krijg warempel de slappe lach als ik hoor dat Frans zo,n gewone jongen is …

    Dat was hij ooit toen hij bij Al you need is love zat en moest bekennen dat hij maar liefs twee vriendinnetjes had , gr Bernadette

  • Annelies

    Ik vind hem wel aardig, maar zijn muziek koop ik niet

    Houd er niet zo van !

  • Alie

    Duh ,hij is wel degelijk blase geworden ,zo gewoon vind ik ze niet meer, hoor,

    dat was in het begin het geval, nu willen ze graag bij de upperclass horen anders neem je niet zo'n huwelijksfeest waar je constant de pers bij uitnodigd, en couture kleding! En nodig je zeer beslist Leen towers niet uit!!!!

  • serine

    gewoon verwend bedoel je…:D:D

    media hype? gelukkig heb ik dat gemist dan…ik kijk ook weinig tv…scheelt ene hoop ergenissen….

    3 kinderen en de paus weet niks van die dwaling…ach kan mij niks schelen wat de paus er van vind…ik heb er 5 en ben niet getrouwd..

    ik zal het je nog sterker vertellen…dat touwens gaat hier niet gebeuren ook :D

    ik heb zo en zo wat tegen trouwen…

    voor dat stel veel geluk…maar ik zou zo en zo niet met een vent willen trouwen die zijn eigen boterham niet eens kan smeren…

    waar zit zij met haar verstand?

    hij is zo lief….ja ja is amper thuis,…tot diep in de nacht wacht ze hem op…met het eten klaar moet ze zijn teen nagels ook nog knippen? of kan hij dat wel zelf?

    ik ben blij dat ik haar niet ben…maar als zij zo gelukkig is?

    vreemde relatie hebben hun..

    hoe dan ook ben blij dat ik niet word dood gegooid met nieuws over hun huwelijk.

  • Moira

    Tis dat jij dit berichtje plaatst, anders had ik t eigenlijk niet echt geweten. Kennelijk onder een steen geleefd de laatste paar dagen ;), maar ik heb niks gemist kennelijk.

    Groet, Moira

  • Swartdam

    Dat Alie was dus wat ik bedoelde maar gisteren hoorde ik hem ook zeggen dat hij een gewone jongen was bvoor s,lands pers .

    Oja hoe hij daar kwam ,met een helikopter , is ook een gewoon vervoermiddel natuurlijk :D gr Bernadette

  • Swartdam

    3 kinderen en de paus weet niks van die dwaling…ach kan mij niks schelen wat de paus er van vind…ik heb er 5 en ben niet getrouwd..

    ik zal het je nog sterker vertellen…dat touwens gaat hier niet gebeuren ook…. aldus Serine .

    Nee , trouwen is voor mij ook niet weggelegd .

    De katholieke kerkhoud zich strikt aan de regels van Rome ,kennelijk zijn er uitzonderingspositie,s want mijnheer pastoor van de desbetreffende kerk zag ik diverse keer op tv wat een grote eer hij het vond om dit stel te mogen trouwen :( , tijden veranderen blijkbaar ,groetjes Bernadette

  • Desiree

    Swartdam schreef:

    >

    > De katholieke kerkhoud zich strikt aan de regels van Rome

    Dat valt best mee hoor. Ik ken meer katholieken die zich niets van Rome aantrekken dan wel. Sterker nog: een vriend van mij is katholiek priester én homo. Hij trouwt mijn broertje in juli, en niet dat het iets is waar ik graag over nadenk (het blijft mijn kleine broertje ;)), maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die 2 hun maagdelijkheid niet hebben bewaard voor de huwelijksnacht :D

    Ik moet altijd een beetje lachen om de ideeën die veel mensen hebben over het katholicisme. De gemiddelde katholiek is minder strikt in de leer dan veel andere christenen.

  • anna.m

    Dat is het juist ,als je vaak zegt dat je een gewone jongen bent ! dan komen bij mij de ????????????????????????????(vraagtekens )

  • Swartdam

    Oke dat ze geen maagd zijn ziet mijnheer pastoor niet ,maar drie koters in hun gevolg ….. niet dat ik daar persoonlijkmee zit ,buiten dat zie mijn naam :D gr Bernadette