Het huwelijk van ......

  • Swartdam

    :D:D ,Bij mij de uitroeptekens !!!!!!!!!!!!

  • greet

    ja,hier moet ik als groot fan van frans bauer even op reageren natuurlijk.

    echt waar frans heeft geen ster allures en dat hij een groot feest van zijn huwelijk wil maken dat kan ik begrijpen.

    ze hebben nare tiijden gehad mede door het verlies van het broertje van mariska.

    in die tijd zouden ze nl gaan trouwen maar toen is alles afgeblazen.

    nu hebben ze het geld ervoor en ja dan kan je kiezen voor een grote of kleine bruiloft.

    ik gun ze de aller mooiste dag van hun leven.

    en dat de hotels volgeboekt zitten dat getuigd van hoe geliefd ze zijn.

    ik ga er niet heen hoor .

    maar ik heb hem wel eens prive ontmoet met mariska en echt het is een wereld vent.

    maar,ja smaken verschillen.

    en weet je de pers zoeken het ook op hoor en als je niet meewerkt dan kunnen ze je ook kapot maken.

    groetjes greet

  • Tries

    zijn muziek hou ik niet van maar hoe hij als persoon is en over komt daar zouden er veeeeel meer van moeten zijn geweldig!

    tries

  • greet

    inderdaad niet iedereen houd van zijn muziek en dat hoeft ook niet.

    ik vind het heerlijk maar ik draai het ook niet iedere dag hoor.

    hou nog van veel meer soorten muziek.

    maar als mens ja ik vind hem en zijn familie echt heel aardige mensen.

    groetjes greet

  • anna.m

    Hier heb je wel een ………………………….(punt)

    groet anna.m

  • Alie

    Ja hihihi zo gewoon ik ga dagelijks met de heli vanaf ons platform ff shoppen,

    nu ga ik naar Amsterdam laat ik me ff afzetten op het dak van sloterdijk station en dan verder met de taxi,

    ik ben heel gewoon hoor,

    tot ziens op de pc hoofd ff kijken of ik nog een jas kan vinden mag niet boven de € 20.000 jammer he,

    mijn man vindt dat duur genoeg,( niet waar)

    fijne dag verder,

    hahahaha, groetjes Alie die al 33 jaar getrouwd is met dezelfde, geen love baby heeft geen goudstaven en geen geld in Zwitserland,en geen All You need is love nodig heeft om de boel op te fleuren!( dit is wel waar)

  • poppedijn

    Ja dat weet ik ook nog,toen kon hij nog niet kiezen he.

    Toen was hij nog zanger tegen betaling bij mensen thuis.Enzzzzzzzzzzzzz

    Ik denk 9 Mei alleen aan mijn overleden broer ,die overleden is,en echt niet aan hun!