De iritantste tv persoonlijkheid is .....

  • anna.m

    Ja ,Knevel brrrrrrrrrrrrrrrrr laat nooit eens iemand uitpraten (betweter!)

  • anna.m

    Helma van Leur ,volgens mij is zij haar cariere mis gelopen ,ze had beter logopediste kunnen worden .

    Als ze het weerbericht presenteert ,ga ik over mijn nek ,hierrrrrrrrrrrrrrrr en daaaaaaaaaaar een bui ,en een plenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz regennnnnnnnnnnnnnnn .

  • poppedijn

    Gordon!

  • Kaat

    Myrna Goossen!

    Ow, wat heb ik een hekel aan die tante!

    Zoetsappige babbel en neplachje…grrrrrrrrr…

    Leuke topic trouwens en ik ben eens met oa. Desiree dat Marijke humor heeft en volgens mij ook een warm hart.

    Apart is ze zeker maar ze heeft heerlijke zelfspot. :D

  • Swartdam

    Ja oooo die rollende R ,ik zit haar altijd na te doen ,met het gevolg dat ik nooit weet wat het weer word ….. bij die zender dan ,gr Bernadette

  • Hetty

    Dat herken ik.:D Ze zegt ook altijd sneel i.p.v. sneeuw, let maar eens op.

  • Beheerder

    Marijke ziet er misschien niet uit door al die verbouwingen maar verder is ze een schat.

    Irritant vind ik

    Jenssen

    Emiel Ratel dinges

    Marc-Marie

    Patty B. Vind ik erg irri.

  • Alie

    Peter R de Vries, Paul de Leeuw Adje en Emiel ratelband, Albert Verlinden vind ik de laatste tijd ook heel pedanterig!!

    O jeetje geen vrouwen, ze is er wel hoor,ze presenteerd op het moment TV makelaars! op RTL juist ja Froukje de Both!

  • anna.m

    Hier heet Albert al geruime tijd Kwalbert !

  • boterke

    nou de rij is compleet voor mij ..zit er inderdaad bij die van mij van het scherm mogen brrrrrr

    betaal je daar kijkgeld voor .als me beeld op zwart staat of me geluid uit..