De iritantste tv persoonlijkheid is .....

  • serine

    ik mis in dit rijtje….

    patty brard brrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een eng mens

  • tutje hola

    Ach en ik vind Marc-Marie nou juist zo vreselijk leuk. Paul de Leeuw ook trouwens. Nou ja smaken verschillen gelukkig.

  • melissa

    De meeste zijn al wel genoemd, maar ik vind Paul Witteman en Ferry Mingelen

    ook “enge” mannen.

  • Sandy

    Met supertip. Mee eens, walgelijk, haar stem, haar voorkomen, en haar denken de meest perfecte moeder te zijn.

    Ja met superstip!!!!!

    San

  • Desiree2

    persoonlijk vind ik Patty Brard een super sterke vrouw, die ondanks zeer grote tegenslagen altijd en ALTIJD haar eigen brood heeft verdiend en NOOIT afhankelijk is geweest van een kerel, of haar hand ooit heeft opgehouden bij deze of gene instantie, nee ik geef patty ALLE lof

  • ellen s

    paul de leeuw, emile ratelband

  • Wilhelmina

    Piet Paulesma Bjjagh !!!

  • Douce

    Televisie kijken is al geen hobby van me en als iets me mogelijk ergert, gaat hij niet op die zender, zeker weten. Soms echter komen er (ongewild) voorstukjes…brrr. Verder kan ik uitstekend zeggen: nooit meer wil ik dit programma zien of die enge kop…;). Dan kijk ik ook pertinent niet, never, want ik hoor niet tot het soort dat iedere week zegt: het was weer waardeloos. Dat overkomt me slechts één, hooguit twee keer.

    Douce*D

  • greet

    nr 1 met supper stip emiel ratelband bah,bah,bah.

    groetjes greet

  • serine

    alle irritantjes die hier zijn genoemd verdienen hun eigen geld….dus dat is geen bijzonder gegeven…..;)