Veel water drinken....

  • Paul

    is volgens onderzoek niet nodig.

    Drinken jullie veel water ?

    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/04_april/03/opmerkelijk/0403_1330_water_en_kater.xml

  • decency

    Ik drink weinig water, manlief zit momenteel weer aan de 2 liter water per dag, hoe krijgt hij het weg, hij wil wat kilootjes kwijt en dat werkt goed bij hem. Ik krijg het echt m'n strot niet door hoor.

  • Petr@

    Behalve koffie, drink ik alleen maar kraanwater.

  • greet

    ik drink 2liter per dag.

    daarnaast nog koffie en melk bij de maaltijd.

    groetjes greet

  • Beheerder

    Ik drink redelijk wel wat maar echt niet alleen maar water. Voor wat water betreft krijg ik geen 2 liter weg maar tel ik al het andere inclusief water bij elkaar op dan kom ik op meer uit.

  • Carina

    Oh, nou is het weer niet nodig…… “ze” komen op den duur overal van terug.

    Ik krijg ook geen 2 liter weg, gaat echt niet lukken maar het is dus niet meer belangrijk gelukkig :)

  • poppedijn

    Waterrrrr bah,ik vind het echt vies! Hoogstens om een tabletje te nemen!!!

    Maar met prik/koolzuur erin ja dat gaat nog wel.

    Mijn ex schoonmoeder drinkt ook wel 2liter per dag,en…heeft het al JAREN aan haar blaas.Ik zei toen,dat zij TE veel water drinkt,alla wil niet luisteren.Gewoon ander drinken,is bij elkar ook 2liter,en zal best wel okay zijn. Groetjes en proost!

  • Beheerder

    Voor problemen met je blaas is de Cranberry Classic sap van Ocean Spray een prima middel.

    Ik heb jaren acute blaas ontstekingen gehad. Moest ook heel vele water drinken om de nieren goed door te spoelen. wat dus echt niet hielp.

    Ik kon de klok er op zetten dat ik het weer had/kreeg. Maar sinds ik van dit spul elke week 1 glas sap drink heb ik er nu sinds 8 jaar nergens meer last van.

  • Alie

    Niks mis met water, 1½ liter per dag, veel beter dan frisdrank,

  • serine

    2 liter krijg ik niet weg..maar anderhalf wel…

    ik lees in deze topic…opmerkingen als…water drink ik niet maar al het andere…

    daar ben ik van terug gekomen toen ik dood ziek raakte in brazillie…

    met sloten koffie en cola dacht ik wel dat ik genoeg vocht binnen had gehad…

    mooi niet…geld namelijk niet als vocht en je droogt uit…

    je word dood en dood ziek…dat kan ik je wel vertellen

    het enige wat telt als vocht is water en vruchtensappen. (en thee)

    meer niet…

    en water reinigt wel degelijk je nieren…en je nieren heb je nodig…

    in nederland zal 2 liter niet zo snel nodig zijn…

    wil je het gezoind doen zal een liter ook wel genoeg zijn…

    tenzij je al een ziekte hebt…zoals huid problemen of nier problemen…

    ik vind dit onderzoek dan ook niet bepaald gunstig als het gaat om de gezondheid van mensen.

    ik weet hoe snel je uit kan drogen…kan binnen een paar uur gebeuren.

    ik wist niet eens meer waar ik was en wie die man was die naast mij stond….(mijn geliefde)

    kantje boord…gelukkig was er een hospital 1 straat verder…