Veel water drinken....

  • Alie

    In warme landen dien je ook zouttabletten tot je te nemen omdat je anders je vocht te snel verliest! Vreselijk verhaal,ja helaas he, ik wist het al!

  • Beheerder

    en water reinigt wel degelijk je nieren…en je nieren heb je nodig…

    Dat is dan wel zo maar de bacterie jaagt het niet weg daarvoor moet je dan bij een blaasontsteking naar de HA gaan voor een kuurtje.

    Maar daar cranberry wel de bacterie de baas kan neem ik liever 1 glas sap of soms een paar per week en hoef ik geen medicijnen te slikken om er van af te komen.

  • Beheerder

    :?

    Dat is raar. ik heb nooit zout tabletten ingenomen in warme landen. Als ik behoefte had aan iets zoutigs dan nam ik wel een dropje of wat anders dat zoutig was.

  • serine

    ik drink coca cola bij blaas ontsteking….maar bij 30 graden is dat niet erg slim…

    dan is jou sappie een veel beter idee

  • Alie

    Als je bij de marine op de antillen ,Afrika enz. zat kreeg je zouttabletten voorgeschreven en moest je ze nemen, als je al in dat land woont, ja helaas pindakaas zoek je het zelf maar uit, de regering is niet gek!

  • Bianca

    Waarom denk je dat mensen die in warme landen wonen, hun eten extra zout en/of kruidig maken??? Dat is niet voor niets hoor!

  • viviane

    Gezond zal het zeker zijn goed voor nieren, huid enz…

    Ik moet toch ook moeite doen om zoveel water te drinken

    In de zomer is het wat anders maar in de winter lust ik liever een paar glazen lekkere thee

    Viviane

  • serine

    jip zout houd vocht vast….

    in brazillie drinken ze thee..met 4 geperste limoenen en zout…

    niet te hachelen…maar je krijgt er wel een soort van flinke opkikker van.

    dat drinken zij daar dus…en kreeg ik te drinken toen ik uit het ziekenhuis kwam…was een traditioneel brazilliaans recept.