Wilders

  • tutje hola

    Als je de meningen van Geert Wilders niet deelt kun je op de volgende site een petitie tekenen.

    http://www.wildersisnotholland.com/

  • poppedijn

    Gezien en over gehoord;een storm in een glas water vinden velen! Over het algemeen…mee eens !!!

  • Sandy

    Jeee wat belachelijk.

    Iid weer een storm in een glas water. Slechte site ook, daarbij die heksenjachten slaan nergens op. Nderland heeft democratie, dus ook Wilders heeft zijn (sprekers) recht.

    Wilders is NOT Holland…sjonge sjonge…echt stom weer:?:?:? tel daar bij op dat de site er goedkoop en slecht uitziet….dan heb je dus echt een site die NOT HOT is………..

    San

  • Beheerder

    Ik had al vanaf het begin gezegt dat het wel mee zou vallen. Anderen hebben het alleen maar spannender gemaakt dan dat het is.

  • Paul

    Wat vinden jullie over zijn standpunt over moslimvrouwen ?

  • Desiree2

    ik ken zijn standpunt over moslimvrouwen niet , verteleens

  • Desiree2

    de media hebben het wel weer voorelkaar gekregen om een hoop heisa te maken om niks

  • Paul

    In zijn film zet hij ze neer als onderdrukte vrouwen.

  • tutje hola

    Niks?????????????? Vinden jullie het niks dat een hele godsdienst wordt afgebeeld als een groep teroristen? Natuurlijk de beelden zijn niet nieuw, maar zo allemaal achter elkaar geven ze wel degelijk een hele negatieve boodschap.

    Niks voor de christelijke Nederlanders ja. Ze hoeven niet bang te zijn dat naar aanleiding van deze film teroristische aanslagen worden gepleegd, maar is het ook niks voor de moslims in Nederland? Dit werkt enorme discriminatie in de hand.

    Ik hoop toch in ieder geval dat jullie het met me eens zijn dat dit geen goed beeld geeft van de gemiddelde moslim in Nederland.

  • Desiree2

    oh nou sommige moslim vrouwen zij heel zeker zwaar onderdrukt