Wat moet ik hier nou mee ??

  • ieneke

    Heb berichtjes op mobiel van mn man gevonden naar sexdienst en naar vrouwelijke kennissen uit zijn kroeg, of ze nog @!#$ waren!!

    loopt altijd te zeiken tegen me dat ik geen zin heb, alstie me wat anders zou behandelen….altijd maar katten, altijd maar gelijk willen hebben, beter weten, verjaardag/kerstkadootjes/bloemen ? wat is dat ?

    Heb geen knop op mn hoofd die ik ff om kan zetten, toch ?

    Hij kan ook lief zijn hoor, maar de vervelende momenten beginnen de overhand te nemen, vooral na de avondlijke wijntjes/port/whiskey, en dan 's ochtends niets meer weten zogenaamd.(fles whiskey per week)

    Werk full time, ik reis iedere dag 3 uur heen en weer naar mn werk en ben best wel kapot als ik thuis kom, niet zo raar toch ?

    Baan veranderen geen optie, heb erg naar mn zin geld is goed !

    Hij werkt ook full time maar is meestal vroeg thuis, slaapt nog paar uurtjes en kookt dan meestal

    Hij weet niet dat ik ze gelezen heb, hoe moet ik hier nou mee omgaan ?

    weet het ff niet meer…..

  • Desiree2

    als ik jou was zou ik lekker een eigen flatje gaan zoeken, als je snapt wat ik bedoel

  • Frans Rutten

    Jawel hoor, je weet het best. Maar je bent bang voor de consequenties.

    Snap ik, zou ik ook zijn (was ik ook).

    Stel jezelf een paar vragen: ben je gelukkig met hem? Houd je nog van hem? Wil je met hem verder?

    Als je positief op al deze vragen kan antwoorden, zullen er dingen moeten veranderen, bij hem en bij jou.

    Zo niet, doe dan geen moeite meer en zorg dat je gelukkig wordt zonder hem.

    Ik wens je veel sterkte en succes!

    :)

  • ieneke

    psies ja consequenties die zijn er wel, mn dieren !! die wil ik niet opgeven, en opeens het goede gedrag en geslijm dattie zn leven betert en weet zou gauw niet waar ik heen moet !! en eigenlijk wil ik hem betrappen om het zeker te weten…alstie zo heel lief doet vind ik het moeilijk om erover te beginnen…. bang dattie kwaad wordt…..me voor leugenaar uitmaakt…..

  • Annelies

    Ik vind dit zo erg prive??

  • alyka

    Dit is een keus die je alleen zelf kan maken en die wij niet voor je kunnen maken maar als je hier niet mee verder wilt dan is er ook voor je dieren zeker weten een oplossing te vinden en als je alleen maar bij je man blijft voor de beesten dan zeg ik op mijn beurt vind ik een verkeerde manier en verkeerde reden om bij iemand te blijven dat is in mijn ogen hetzelfde als een slecht huwelijk instand houden omwille van de kinderen.

  • ieneke

    weet ik maar het is zo moeilijk om al de consequenties te overzien, en waar te beginnen..ja en ik wee t het het is wel erg prive maar af en toe weet je het gewoon ff niet meer heb je een objectieveling nodig om je gedachten ff recht te zetten. weet ook wel dat zo niet verder kan maar soms denk je dat het toch nog goed komt,

  • Alie

    1 voordeel heb je AL als je bij hem weggaat, je kunt een woning zoeken dicht bij je werk,scheelt 3 uur, kun je lekker op de fiets en de dieren neem je toch gewoon mee, of zijn het kippen en paarden, maar hond en kat gewoon mee!

  • krieltje

    ik vind het allemaal wel makkelijk geoordeelt hoor

    dan ga je toch gewoon lekker weg

    ik vind dat je goed moet nadenken voor je zoiets besluit

    denk eerst na of je nog van hem houd en verder met hem wilt

    en zo ja probeer toch een gesprek te beginnen over de berichtjes

    en vraag hem waarom hij dit heeft gedaan

  • Beheerder

    Tja, Ik zou hem ermee geconfronteerd hebben. En laat hem dan uitleggen waarom en wat hij zelf dacht om de relatie van jullie te redden.