Wat moet ik hier nou mee ??

  • Alie

    Krieltje in zo'n situatie zit jij toch ook gaat het weer een beetje?

    , ik ben geen ervaringsdeskundige,

    maar blijven hangen bij een vent die me eigelijk de neus uitkomt omdat hij me belazerd en bedonderd,,

    geef mijn portie maar aan het welbekende hondje Fikkie genaamd!

    Daarbij mag ik reageren ,toch Krieltje, ik zou alleen mijn prive strubbelingen nooit openbaar maken,stel dat ik een mening moet lezen die niet in mijn straatje past :-)

    ook dat is een mening, en als er dan iets gezegd wordt is dat oordelen,

    nee dat is een mening en wel de mijne!

  • Desiree2

    wanneer een vent zulke zaken doet dan weet elke vrouw hoe laat of het is en is er al een lange tijd iets mis in de relatie, niks praten, maar gewoon wegwezen. Hij doet zuks niet omdat ie zoveel van je houd !!!!!

  • krieltje

    tuurlijk mag je reageren zoals je wilt zo bedoelde ik het niet

    hier gaat het momenteel de goede kant op vind ik zelf

    ik bedoelde alleen maar dat het mes vaak aan twee kanten snijd

    en dat vaak twee partijen schuld hebben aan het uit elkaar groeien van een relatie

    ik heb het laatste jaar ook niet echt mijn best gedaan om de relatie fijn te houden

    en dat wil ik nu ook veranderen en mischien dat de partner dan ook verandert

    het is voor mij ook maar een mening en inderdaad moeilijk om zo een oordeel te geven

  • Alie

    Krieltje ik zou zeggen veel geluk en wijsheid gewenst!

  • serine

    na deze topic gelezen te hebben en alle reactie's

    wil ik toch even wat tikken.

    uit ervaring heb ik o.a geleerd.

    A.het aard van het beestje verander je niet.

    B.je kan nog zoveel van iemand houden,maar dat hoeft niet te beteken dat, die persoon ook goed voor jou is

    C.geluk is in zon geval een keuze.

    maar dat waren mijn dure lessen.

    heel belangrijk is….wat zegt je eigen gevoel wat je moet doen?

  • poppedijn

    Wel sex voor hem dus en op een rare manier!

    Ook al zou je WEL zin hebben,dan nog zou hij daar mee door gaan denk ik.

    Mijn ex had ook altijd een grote mond en snauw en grauw,en gaf ook nooit cadeautjes enz.Maar dan in bed was ik opeens wel weer o zo nodig en interressant.Maar had net als jij dan daar ook geen zin aan hoor…dan wel goed???

    Ik ben nu gescheiden en…had dit JAREN eerder moeten doen.En dan merk jij ook:dat jij er echt mag zijn.mooi en aantrekkelijk bent,en wel cadeautjes krijgt,van WEL ;normale; mannen! Sterkte en succes met je keuze!!!

  • poppedijn

    Vergeten,nogmaals je bericht nl gelezen.

    Jij moet hem gewoon zeggen wat jij nu weet! Moet je dan zijn reaktie zien/horen…echt wel en dan…doet hij opeens wel lief en ardig,maar tijdelijk hoor.

    Maar hij weet nu wel dat jij de touwtjes in handen hebt.Na het gezegd te hebben ,heb jij meteen jou conclusie al getrokken genomen weet ik bijna zeker.

    Doeggg! Laat hem onzeker worden en stress krijgen en HEEL veel spijt,want dat komt hoor,echt wel.

  • ellen s

    ik pakte onder elke arm een koffer en ik vertrok!!

  • tutje hola

    Het is allemaal heel gemakkelijk hoor als je er niet zelf inzit. Probeer naar je eigen gevoel te luisteren. Als jij er niet klaar voor bent om je koffers te pakken dan doe je dat niet. Ik ben er heilig van overtuigd dat er ook zat relaties zijn die hier wel doorheen komen. Het belangrijkste is dat je doet wat je zelf voelt dat goed is. Misschien ben je nu onzeker en heb je een paar weken, maanden of jaren nodig om te weten wat je wilt. Maar ik weet zeker dat er een moment komt dat je zelf voelt nu is het klaar ik ga bij je weg of een moment van wat ben ik blij dat ik het geprobeerd heb en wat zijn we weer gelukkig samen.

    Ik wens je heel veel sterkte en kracht. Vertrouw op je gevoel en dan komt het uiteindelijk voor jou allemaal goed.

  • viviane

    Hoi

    Ben er ook eens met mijn zegje

    Ja inderdaad het is allemaal niet zo simpel als je het niet meemaakt dat wil ik gerust geloven

    Nu als je man zoiets doet (of vrouw) moet je beiden eens stil staan over jullie relatie

    Hoe wij als vrouwen een relatie zien staat soms loodrecht de mannen logica

    Ik begrijp als je man alleen in bed wat aandacht heeft voor jou en vervelend doet voor de rest kan ik begrijpen dat je, je gebruikt voelt als sexobject

    Sommige mannen klagen dan of gaan vreemd om die directe bevrediging te vinden maar zo zitten wij vrouwen niet in elkaar

    Samen over je relatie praten en eerlijk zeggen hoe jij je voelt in zulke omstandigdhen

    Maar als ik ook lees dat er regelmatig gedronken(man) wordt ja dan zou ik zeker eens over mijn relatie nadenken en zoals ik met een vorige mening zei

    Tot het bot gaan en praten als hij zijn relatie wil redden zal hij ook moeite moeten doen en niet gaan vluchten ik kortsstondige sexrelaties

    Succes we ga er voor

    Viviane