regering bedankt.

  • Beheerder

    Nu de eco tax door gaat kan ik hoogst waarschijnlijk gaan zoeken naar een nieuwe baan.

    En dat wil ik niet. Ik zit net weer goed op mijn plekje mijn contract loopt af eind van deze maand en ipv een mooie vooruitzicht gooit de ecotax die van de rechtbank door gevoerd mag worden mijn vooruitzichten weg.

    De maatschappijen die nu op de luchthaven vliegen waar ik werk verhuizen naar de buurlanden want die hoeven geen ecotax te betalen.

    Nou bedankt regering.

  • Petr@

    Dat is “buul” voor je Linda :(

    Sterkte ermee!

  • Desiree2

    pfffffff das lullig zeg maar…… er is ALTIJD hoop ga nu alvast kijken/zoeken naar interne vakatures, sterkte en succes adnil

  • Sandy

    PFFFF:-(

    Jee, ik vind het echt rot voor je Adnil. Ik hoop voor je dat je zeer snel wat anders vindt, iets wat nog beter bij je past:-)

    Sterkte en succes ermee.

    Sandy

  • Annelies

    OOk in Weeze Linda?

    bij nijmegen !

  • Carina

    Ik hoop dat het toch meevalt voor je!

  • greet

    vind die hele eco-tax de grootste onzin.

    weer moeten mensen meer betalen voor hun vakantie en wie word er beter van juist de schatkist.

    benzineprijzen daar word ook de schatkist wijzer van en met zoveel dingen die maar omhoog vliegen.

    als een ieder de auto zou laten staan was nederland zo failiet.

    jammer voor je adril ik hoop dat het meevalt.

    groetjes greet

  • Frans Rutten

    Wat rot voor je Linda!

    Ik zat ook al te balen, want de vliegmaatschappij die ik wilde nemen om gemakkelijker naar mijn familie te reizen gaat ook naar Duitsland,in april! Moet ik voor de heen- en terugreis met de auto een heel stuk verder rijden:(

  • Beheerder

    Is te ver rijden dan is Luik dichterbij maar daar spreek ik weer niet genoeg Frans voor. :-(

  • Beheerder

    na de 27ste weet ik meer