regering bedankt.

  • Annelies

    Ik zag het vandaag in de Krant

    Inderdaad Luik maar Frans is dan de Taal denk ik voor jou

    Ik wens je toch ander werk toe, waar dan ook

  • Beheerder

    Weten jullie wat zo vervelend is?

    De regering wilt iedereen als het maar ook mogelijk is aan het werk hebben. Maar in werkelijkheid zorgen ze er voor dat er meer mensen werkeloos raken. Neem een voorbeeld aan DSM Ijmuiden. Die krijgt een smak geld om dicht te gaan want ze vinden het onverantwoord om met Amoniak over de wegen of via het spoor te rijden.

    Nu verzinnen ze een of andere tax want de vervuiler moet betalen waardoor in de vliegwereld men liever naar een buurland vertrekt om daar op te stappen.

    Oké de benzine kosten om er naar toe te rijden rekenen ze niet mee.

    Ze zien blijkbaar niet dat in de vliegwereld iemand liever om rijd om goedkoper te vliegen dan de eco tax te moeten betalen.

    Dan nog allemaal accijnzen erbij etc etc etc.

    En maar handen vol geld uitgeven aan andere landen want Nederland moet blijven helpen om goed aangezien te blijven in buitenlanden.

    Bah!!!! ipv eerst in eigen land hun problemen op te lossen willen ze die van het buitenland eerst oplossen en hier mogen wij de pissang zijn.

  • Alie

    Yep, das te verwachten, vreselijk voor je, maar de grootste graaier is nu eenmaal de regering, als ze een huishoudboekje zouden hebben met een zuinige huisvrouw aan boord zouden er niet zoveel euro's nodig zijn, maar deze regering en vele anderen hebben nooit genoeg!

  • Kaat

    Adnil, wil je sterkte wensen in deze!

    En ja, het is wat meer al zeiden en zo ook Alie: de grootste graaier is de regering!

    Mag toch hopen dat er voor jou een goede oplossing/ander werk dus geregeld wordt.

    Maakt me nijdig dit soort dingen.

  • Beheerder

    Vanmiddag telefoontje gekregen van het werk dat ze mijn contract met 6 mnd verlengt hebben. dus verlopig ben ik nog even zeker van mijn baan.

  • Carina

    Oh hartstikke fijn! Dat valt alweer mee!

  • serine

    super…