ben ik nogmaals

  • Swartdam

    Waarom vrag je gewoon niet even aan hem waarom op dat papiertje haar naamwel stond ,heb je meteen duidelijkheid , gr Bernadete

  • krieltje

    dat heb ik ook gedaan

    hij zegt dat hij dat niet bewust had gedaan omdat ze niet bij de oude kollegaas hoort die hij wel op noemde

    maar volgens mij deed hij het niet omdat hij geen discussie met mij wou

    want ze gaat gewoon wel mee en hij weet dat ik dat niet leuk vind

    maar met ok blijf twijfelen bedoel ik meer de relatie op zich hoor

    hij doet erg zijn best ik kan niet anders zeggen

    is vol aandacht voor ons thuis hier en het is ook wel weer gezellig

    alleen ik heb gewoon al het vertrouwen verloren en dat zal tijd kosten om terug te krijgen en ik vraag mezelf af of ik dat wel red

  • Swartdam

    Als je je continue blijft afvragen “Of jij het wel red ” kan het dan zijn dat door alles wat er gebeurd is jij je gevoelens kwijt bent .

    Daarbij alles is nog vrij vers ,gun het de tijd ,groetjes Bernadet

  • Alie

    Zeg aardappeltje ga jij maar voor jezelf kiezen, je maakt jezelf zo helemaal gek!

  • melissa

    En de kinderen dan, Alie?

    Vergeet die niet in het hele verhaal.

    Krieltje, wijsheid gewenst!

  • Petr@

    Dat hele “gebeuren” zal je nooit meer kunnen vergeten! Het blijft gewoon een rol spelen. Dat kan toch ook niet anders.

    Ik ken een stel, de man is ongeveer 20 jaar geleden vreemd gegaan met een andere vrouw. Uiteindelijk is het stel toch weer bijelkaar gekomen, na een “bijna” echtscheiding, maar tot op de dag van vandaag heeft ZIJ er toch nog moeite mee.

    Vind ik niet vreemd, een relatie is immers gebaseerd op vertrouwen, krijgt dat vertrouwen een optater, dan blijft de bedrogen partij/persoon er de rest van zijn leven “last” van houden, maakt niet uit hoe de ander ook zijn best doet om de boel weer te lijmen.

  • Alie

    ja ???????????????????????????

  • viviane

    Hoi

    Ik ben er ook nog eens met mijn mening. Ik vind dat het iets is tussen Krieltje en haar man dus zolang je zeker geen 100 % zekerheid hebt zou ik niet aan die vrouw vragen heb je iets met mijn man.

    Hij is gewoon verliefd op zijn collega en misschien weet zij van niets.

    Ik vind als de man van Krieltje terug hun relatie leven wil in blazen dat hij tenminste eerlijk kan zijn. Hij had ook kunnen reageren ja ze is erbij en ik weet dat je gezien de omstandigdheden dat niet leuk vind maar je heb profesionele verplichtingen. Dat zou hun relatie sterker kunnen maken maar ik heb meer het gevoel van. Als de collega geen interese heeft heb ik mijn Krieltje en lukt het me wel dan kan ik de andere richting uit. Dat geeft voor haar een rotgevoel van wantrouwen. Ik zou met mijn karakter hem voor een voldongen feit zetten uitpraten tot het bot en verder werken met zijn tweeën . Als hij weet dat je een vrouw bent met zekere mening en door durft gaan denk ik wel dat hij gaat nadenken

    Je kent dat boekje wel brave meisjes komen in de hemel en de stoute heel ver

    Trek je stout schoenen aan en ga er voor erop of eronder en als het erop is kom je er zeker sterker uit

    Sterkte en succes

    Viviane

  • Kaat

    Ik kan helemaal eens zijn met Viviane, alle kaarten open en uitpraten tot in het bot, geen oneerlijkheid, nikste verzwijgen of stiekem gedoe en ik zou zelfs zover gaan dat ik de ‘bewuste’ vrouw zou op zoeken, gewoon eye to eye mee praten over de hele toestand.

    Pas dan weet je of je vertrouwen kan krijgen op een ‘herstart’ of beter kan nokken.

    Vertrouwen is naar mijn idee het belangrijkste in een relatie.

  • melissa

    Als je kinderen hebt kun je niet alleen voor jezelf kiezen, bedoel ik.