ben ik nogmaals

  • Wilhelmina

    Nou vind ik niet Paul. Ik denk dat ik het wel zou doen. Maar ik ben krieltje niet. Ik ben meer iemand van ‘eigen initiatief’ en ‘niet in de slachtofferrol gaan zitten’.

    Verder zegt krieltje dat de dame in kwestie van niets weet. Je moet zoiets dan wel taktisch kunnen brengen.

  • Sandy

    Ik hoop dat het gemeend is. Natuurlijk is het “ lijmen en slijmen” en ik hoop echt dat hij dit doet omdat hij gewoon jou als eerste keuze heeft.

    verder sluit ik mij bij Petr@ aan (hoe maf het ook misschien klinkt) maar een partner is in de eerste instantie voor de rest van je leven, en om de rest van je leven nu in twijfel te leven……………………..niet MIJN keuze. Maar nogmaals, ik heb makkelijk praten….ik hou niet van hem…………

    San

  • Beheerder

    Ik ben iemand die de vrouw het op de man af ( in persoon) zou vragen. Zeg ik heb begrepen dat je wat met mijn man hebt en kijken hoe ze reageert. Dan weet je voldoende.

    Maar goed spreek uit eigen ervaring.

  • purk

    Ik ken je man niet, maar dit is beter dan dat ie je negeert, toch?

    geef het een kans

  • Swartdam

    En als het inderdaad een sokkenheld is die haar alleen maar anonieme briefjes stuurd ,dan schrikt zij zich te pletter en is de werksfeer verpest . Want welke vrouw krijgt nu anonieme puberbriefjes en wil niet weten wie ze schrijft………. vaag allemaal,ik denk dat je man iets heeft laten merken en nu eieren voor zijn geld kiest ,als iemand een blauwtje loopt is de verliefdheid snel weer over .

    Vraag even aan hem of hij twijfeld aan het feit dat jij lezen kan …..gr Bernadette

  • Frans Rutten

    Als hij haar niet noemt en ze staat wel op het lijstje, dan denk ik dat hij dat doet om een discussie te vermijden.

    Gezien de voorgaande geschiedenis denk ik niet dat hij haar niet noemt om je gevoelens te sparen.

    Dat jij moeite hebt om hem nu nog te vertrouwen blijkt wel uit het feit dat je de lijst na hebt gekeken. Heel logisch!

    Een mooie stap van hem richting jou zou zijn dat hij ermee instemt samen huwelijkstherapie te volgen. Er zit duidelijk iets scheef en door er niet over te praten en van zijn kant veel wegwuiverij, valt er in de toekomst weinig positiefs te verwachten van dit huwelijk.

    NU is het voor jou tijd om aktie te ondernemen, krieltje!

    Sterkte!

  • Ynid

    Ik ben het met de vorige schrijfster eens. Dit moet eerst goed uitgesproken worden anders blijft er wantrouwen en daar is niet mee te leven. Je bent dat aan je eigen veplicht. Als hij nu een keer te laat thuis komt omdat hij een lekke band heeft, blijf jij je zelf afvragen of het geen smoes is.

    Denk nu maar eens aan je zelf.

    Groet Ynid

  • poppedijn

    Ik zou er kost wat het kost EERST achter willen komen van het hoe en waarom!

    Op normale of slinkse manier,maar ik zou die vrouw WEL naar de waarheid vragen,en hoe of alles zit/zat. En als het op JOU manier goed zit,dan pas je man weer vertrouwen mischien…Sterkte.Denk n.l. dat hij de waarheid *achter* houdt.

  • rina

    Op slinkse wijze? Stiekum?

    Pffffttt… ik mag hopen dat Krieltje wijzer is.

    Mij is altijd geleerd met open vizier te strijden.

    Weet je wel: eerlijk duurt het langst…..

  • krieltje

    ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen

    als ze echt van niets afweet

    en ik moet haar een mail sturen van heb je wat met mijn man

    want hij heeft je mailtjes met kaartjes gestuurd

    dat is natuurlijk ook belachelijk

    en mischien breng ik haar nog wel op ideeen ook

    nee dat vind ik ook weer niks

    het gaat hier thuis inmiddels een stuk beter

    alleen ik blijf twijfelen