eh...

• eenzame man

hallo ik ben nieuw hier en waarschijnlijk kom ik hier éénmalig. ik heb een vraag. Misschien een uitgekauwde vraag, dat zou kunnen. Maar een uitgekauwde vraag is beter dan helemaal geen vraag.

Stel ik heb een soort van vriendschap met een leuke vrouw. Aan de ene kant zou ik wel meer willen aan de andere kant denk ik, acht laat ook maar.

Maar toch vertel ik haar op een bepaald moment dat ik verliefd ben. Voelt een vrouw zich dan verraden? Ik bedoel, het is toch oprecht als je dat zegt?

Mijn buurvrouw zegt: niet zeggen, gewoon doorgaan met de vriendschap.

Ergens heb ik trouwens het gevoel dat die vrouw het wel een tikje door heeft.

Ik heb talent om op onbereikbare vrouwen te vallen. Doorgaans lukt het mij goed om met dit soort vrouwen het aan te pappen. Maar verder dan dat kom ik niet.

• danja

Hoi Eenzame man.

Nou ja…. als je hier eenmalig komt zal je het antwoord niet meer lezen :-) maar als wel:Ik zou me niet verraden voelen,waarom?Het is toch idd oprecht dat je dat zegt?Ik heb dat ook wel eens gehad bij een man met wie ik bevriend was (dat hij zei verliefd op me te zijn)en ik was niet verliefd op hem,maar dat heeft de vriendschap toen niet geschaad.Dan geldt toch letterlijk de uitspraak “even goede vrienden” ?Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe dat voor een andere vrouw zal zijn,maar voor mij was het wel zo.

Wel heb ik gemerkt,dat het heel moeilijk voor hem was,toen ik mijn partner ontmoette.Dus als het vriendschap blijft,en zij krijgt een echte partner,kan jij dat goed aan?

Uiteindelijk is de vriendschap verwaterd doordat we heeeeeeel erg ver uit elkaar gingen wonen en…misschien ook,omdat hij het toch wel erg moeilijk vond dat ik wel een relatie met een ander wilde en met hem alleen vriendschap.Dus dan kan het denk ik wel een probleem worden,als jij erg verliefd bent en ze krijgt een partner,trouwt enzo….maar ik zie ook dat je schrijft “ aan de andere kant denk ik,laat ook maar” dus dan ben je misschien toch niet zo heel erg verliefd….dan zou het misschien wel kunnen.

• danja

Hij zei toen ook wel regelmatig dingen als,waarom voor mij alleen maar vriendschap enz…af en toe denk ik nog wel eens aan hem,en hoop dat hij uiteindelijk ook gelukkig is geworden met iemand die voor hem ging…